Antoine Geplaatst: 20 mei 2012 Geplaatst: 20 mei 2012 Hallo, Misschien ben ik niet de eerste ermee, maar ik heb iets verzonnen.... Mijn komkommers in de koude (in de zomer hete) bak staan nogal gauw slap, wegens warmte en watergebrek. Daar heb ik wat op gevonden want ik heb geen tijd om iedere dag te gaan kijken op mn tuin. Een emmertje met water. Een pantykous. Die panty hang je in het water (tot de bodem) en het andere eind bij de stronk van je plant.En je plantje heeft voortdurend vochtige grond, en ook niet te nat! Werkt gegarandeerd!!! Gr Anton Quote In een groen, groen, knollen, knollenland...
Erwin1964 Geplaatst: 20 mei 2012 Geplaatst: 20 mei 2012 Met een oud stuk katoen (van een afgedragen T-shirt bijvoorbeeld) werkt dit ook, gaat idd prima. Quote
Bubbels Geplaatst: 20 mei 2012 Geplaatst: 20 mei 2012 Zo simpel, maar zelf was ik er nooit op gekomen. En deze tip kan ik goed gebruiken! Dank je! Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
Antoine Geplaatst: 21 mei 2012 Auteur Geplaatst: 21 mei 2012 Kijk, ben ik toch nog ergens goed voor geweest! Quote In een groen, groen, knollen, knollenland...
harmony Geplaatst: 21 mei 2012 Geplaatst: 21 mei 2012 Goeie tip! Hiervoor kun je denk ik ook prima lege yoghurtemmertjes gebruiken! Quote
Gdw Geplaatst: 21 mei 2012 Geplaatst: 21 mei 2012 Leuke tip! Laat je de emmer met water en de pot op dezelfde hoogte staan, of staat er één hoger? Quote
Antoine Geplaatst: 23 mei 2012 Auteur Geplaatst: 23 mei 2012 Kunnen gewoon op dezelfde hoogte gezet worden. Hoewel, als het emmertje leger wordt, gaat het hevelen ook langzamer. Dus het emmertje regelmatig bijvullen is wel gewenst (mijn bevinding)... Wat zo mooi is, bij gewoon begieten, heb je vaak zo'n harde straal. En hiermee wordt het wat zachtkens gedaan, en het vochtgehalte blijft op peil. Dus niet te nat maar ook niet te droog.... Ow ja, voor een nog beter resultaat, kan je het beste de panty strengelen, dus aan beide zijden beethouden en ronddraaien, zo droogt hij minder snel uit.... gr Anton Quote In een groen, groen, knollen, knollenland...
Antoine Geplaatst: 30 mei 2012 Auteur Geplaatst: 30 mei 2012 Ik heb nu een foto, die knal ik er maar gelijk op... Quote In een groen, groen, knollen, knollenland...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.