Geplaatst: 30 oktober 20241 j Hi, ik heb sinds 1 seizoen een moestuin en hoop dus nog veel te leren oa op dit forum.😊
Geplaatst: 30 oktober 20241 j Welkom @marcelliano, ik heb je hier even een eigen voorstel-topic gegeven. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 30 oktober 20241 j Welkom hier. zou je iets meer over jezelf en jouw moestuin kunnen vertellen? Ik heb 1 seizoen een moestuin klinkt nogal vaag 30 oktober 20241 j aangepast door Lia56
Geplaatst: 31 oktober 20241 j Auteur Hi, Ik heb een hovenieropleiding gedaan maar ben daar niet werkzaam in. Omdat ik het leuk vind om in de tuin te rommelen heb ik een moestuin genomen. Erg leuk om je eigen groenten te verbouwen zonder gif en kunstmest. Merk wel dat het heel wat anders is dan een siertuin. Vandaar dat ik op dit forum ben om dingen te leren.  M'n tuin is zo 'n 80 vierkante meter. Heb de gebruikelijke groenten gezaaid waarvan niet alles het goed doet door naar ik heb horen zeggen een moeilijk nat seizoen.  Â
Geplaatst: 31 oktober 20241 j Hai hai,Leuk dat je weer bezig bent. Veel succes en veel plezier gewenst. 80 m2 is een mooie lap grond. Daar kun je vast je ei op kwijt. Groene groet!
Geplaatst: 6 november 20241 j Welkom! Je kunt hier zeker veel leren. Veel plezier met moestuinieren!Â
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.