Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Vogelverschrikker


Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar leuke gekke enz enz vogelverschikkers die zelf te maken zijn

Wie heeft er wat tips? of leuke voorbeelden en of site's

Ik heb maar een klein tuintje meter bij een meter en toch wil ik graag zón ding

gewoon omdat ik vind dat zo iets bij een tuin hoort net als een tuinkabouter hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat vind je van een heks? gezien je tuinkabouters...

gewoon een vuilniszak versieren met van die bloemenkrulslierten op een kleerhanger en een rode puntmuts erop, vuilniszak nog wat inknippen in slierten tot de "taille"en laat heksie maar fladderen bij het tuinhek!

kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

http://guppedup.blogspot.nl/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze zelf gemaakt met de kinderen samen. Neem 3 bamboestokken van 2 meter/2.20 meter. Zaag er 1 middendoor. Maak van een lange en een kort een kruis, zodanig dat de lange stok wordt voor in de grond en de korte er dwars op als 'armen'. Ik heb vervolgens het ding aangekleed met oude kinderkleertjes (maat 80/86 , je kan natuurlijk ook ff goedkoop shoppen bij een kringloopwinkel/wibra/zeeman voor kleertjes als je geen kleine kinderen meer hebt) en die vervolgens dichtgestopt met stro. Wat handig is, is een tshirt met capuchon, waarmee je een soort hoofd kan maken We hebben veel lol gehad met maken in elk geval

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...