Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Even voorstellen


vlinder

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik heb me zojuist hier aangemeld.

Ik heb nooit eerder geschreven op een forum dus moet even uitvogelen hoe het allemaal werkt en ook heb ik nooit eerder een moestuin gehad. Ik hoop hier wat ervaringen op te doen door andere verhalen te lezen. Ik heb zelf een stukje grond achter t huis. We proberen t eerst om te kijken of het wat word voordat we evt uit gaan breiden. We hebben nu wat vakken gemaakt van steigerhout en daar groeit al van alles in. Ook heb ik nog wat in potten staan maar ik doe maar wat voor mijn gevoel. De zaadjes in de grond stoppen is niet moeilijk maar hoe t verder allemaal moet en hoort hoop ik hier te lezen. De 1e dag dat ons tuintje stond lag de kat al keurig in 1 vakje te ronken. Hij dacht dat we het voor hem hadden gemaakt. Inmiddels ligt ie er keurig naast.

Nou ik hoop regelmatig op dit forum te vinden te zijn maar zit helaas ook wat krap in de tijd soms.

 

tot horens.

Groetjes Diana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!

 

Je hebt vrij snel door hoe het zo'n beetje werkt hoor. Van fouten kan je ook weer leren natuurlijk

Ik vond het in het begin ook best eng, allemaal vreemde die zoveel kennis hadden.

Na een paar weken zat ik er helemaal in en kijk minstens 1 x per dag even wat er allemaal gebeurd is hier.

 

Succes met je tuintje, en als je wat wilt vragen kan je zelf een bericht maken net zoals dit voorstelbericht en krijg je vrij snel een heleboel antwoorden en tips.

Rechts bovenin zit ook een zoekfunctie, daar kan je ook zoeken of er al berichten zijn over jouw vraag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

welkom vlinder!

 

het meeste leer je door gewoon te doen, hoor!

meeste regeltjes zoals zoveel plantjes in en op rij zijn gebaseerd op zoveel mogelijk opbrengst per plant, maar als je er wel van wilt eten, maar er niet van hoeft te leven ( wat zeg ik nu weer? )

is het leukste van moestuineren het plezier wat je ervan hebt!

 

succes!

en... leg niet teveel rupsen eitjes hier..... zijn de tuinders niet zo dol op!

kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

http://guppedup.blogspot.nl/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Greetje, lekker bijdehnad ben je haha, zal mijn eitjes bij me houden.

Ik denk nu ook; ik begin gewoon en zie wel hoe t word maar verbaas me dat er al zo enorm veel groeit in mijn tuintje. hoef er inderdaad niet van te leven maar het zou leuk zijn als de energie die ik er in stop het ook waard is.

Vandaag komt er nog een moestuinbak bij omdat ik al plek te kort heb.

Ga nu eens jullie ervaringen lezen.

 

Groetjes diana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom, ik ben hier ook nieuw en nadat ik de tuin in ben geweest en mijn werk gedaan heb is het altijd heerlijk om hier even rond te neuzen naar dingen die mijn interesse hebben.

 

gr. Ben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...