Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Druiven opbinden langs pergola

Rietslang

Aanbevolen berichten

Zou dit een leuk idee zijn om de kleine hof wat dieptezicht te geven?

De boom zou verwijderd worden en kan aan een 2-de hands pergola geraken om druiven of wat dan ook op te binden..

voorzijde:

hh137.jpg

achterkant, excuses voor de vuilniszak:

hh138.jpg

Tip's, ervaring en ideën uiteraard van harte welkom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja lijkt me een leuk idee, en het breekt het zicht ook een beetje, ik heb zelf ook een druif over een hek staan. Ik vind het blad ook al mooi om te zien. De druiven die ik heb vind ik niet lekker, maar de vogels smullen er van. Smaken verschillen zullen we maar zeggen. Gewoon doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed idee want dat geeft veel meer diepgang en privaci op je terras.

Ik kan alleen niet echt goed beoordelen welke plek daar het beste voor is, vanaf het stenen muurtje of het groene hekje.

Als je hem bij het groene hekje plaatst komt de bak met planten optisch meer bij het terras te liggen. Voor keukenkruiden werkt fat ook beter (aangenomen dat de keuken er dicht bij ligt).

met vriendelijke groet, Rubo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja lijkt me een leuk idee, en het breekt het zicht ook een beetje, ik heb zelf ook een druif over een hek staan. Ik vind het blad ook al mooi om te zien. De druiven die ik heb vind ik niet lekker, maar de vogels smullen er van. Smaken verschillen zullen we maar zeggen. Gewoon doen.

Dit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...