nickengels Posted December 30, 2024 Share Posted December 30, 2024 Hallo, Ik heb een vraagje ; ik heb zonet bimibroccoli gekocht, en wou deze graag zelf kweken in m'n tuin . Hoe kan ik hiervan zaadjes krijgen en wanneer moet ik dit planten? Ik heb alvast een foto bijgevoegd. Mvg, Nick Engels Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arja Posted December 30, 2024 Share Posted December 30, 2024 Ik heb even een zoekopdracht gedaan hier op het forum. De zoekfunctie vind je rechtsboven in beeld. Bimi is een broccolisoort die ook andere namen heeft, zie de zoekresultaten hieronder. Je zult je dus even moeten verdiepen in welke soort je graag wilt, en dan gewoon zaad kopen bij zaadbedrijven. https://www.moestuinforum.nl/search/?q=Bimi &quick=1&type=forums_topic&nodes=9 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
woldistel Posted January 1 Share Posted January 1 (edited) Ik vond dit ook nog over bimi in het merkenrecht. Ik dacht dat het een specifieke variant van broccoli was, maar het is ook een vastgelegdemerknaam 🤔 Edited January 1 by woldistel 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts