Vrouwholle Geplaatst: gisteren om 15:59 Geplaatst: gisteren om 15:59 Ja de muizen vallen dan door de schommelende deksel in de emmer @Petrasmoestuin Die rollen is idd wel iets wat je niet ff snel tussendoor moet willen doen …🤔 maar ik hou van priegeldingen dus het past bij mij en mijn beperkte ruimte… Ik kies vaak voor diverse soorten …eerder als veel van alles… 😊 Ik vries ook zelden meer in en eet liefst zo vers mogelijk uit de bak… dat is dus andere benadering dan van de meeste hier…🤔😊 Als jij zoveel pompoenen hebt kun je het mischien met 2 proberen op bemeste tuinaarde te zetten en kijken hoe het bevalt…🤔🌱👩🍳🌱🐓🌱🌷🌱 1 1 Quote
Lia56 Geplaatst: gisteren om 16:38 Geplaatst: gisteren om 16:38 1 hour ago, Gitta said: Tuinbonen geoogst, gedopt en ingevroren Dat is lekker, hier zijn ze nog niet zover.. 1 Quote
acpronk Geplaatst: gisteren om 17:30 Geplaatst: gisteren om 17:30 3 uren geleden, INEKEH zei: Wilde ook witte bessen plukken maar weet eigenlijk niet hoe je kunt zien of ze rijp zijn Het is al ruim 15 jaar geleden dat we (in het ouderlijk huis) witte aalbessen hadden, maar volgens mij kun je dat niet al te moeilijk zien. Je hebt van die lijntjes door de bessen lopen. Als die nog groen zijn, dan zijn ze nog niet rijp. Worden ze wit, dan wel. En dacht dat de bessen dan ook wat geliger worden. 4 Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
INEKEH Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden Dankjewel voor je reactie. Dan denk ik dat ze rijp zijn en ze maandag met de kleinkinderen kan gaan oogsten Quote
Oogsten Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Onkruid verwijderd, watermeloen geplant, roodlof gezaaid. 1 Quote
woldistel Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Opnieuw wortelen en knolvenkel gezaaid. De eerste was er eindelijk en toen regen en toen 🐌 en weg. Zijn het niet de slakken dan zijn het wel de mieren 😠 Ik hou lekker gewoon hardnekkig vol! Maar vooral geoogst want het was te nat en te buiïg om veel te doen. 3 Quote
Gitta Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden (aangepast) Bindsla geoogst 2 planten. Daar lekkere stampot van gemaakt. Verder weinig gedaan vandaag in de tuin. 2 uren geleden aangepast door Gitta Quote
Petrasmoestuin Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden @Vrouwholle al je bonen komen gelijkmatig op in die rol. Ik had dit keer in potjes dat er soms maar 1, 2 of 3 opkwamen, terwijl ik er 4 of 5 had gezaaid. Of gebeurt dat in de rol ook vaak? Quote
hazeltje Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Zinnia gezaaid, ik vond nog een zakje. Mijn voorgetrokken dahlia's in de grond gezet. Uitjes geoogst voor door de lasagne vanavond. Laatste rucola geoogst, en nieuwe rucola gezaaid (daar was ik dus te laat mee, omdat de oude al doorgeschoten en op is). 1 Quote A weed is a plant that has mastered every survival skill, except for learning how to grow in rows. - Doug Larson
Vrouwholle Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden “Oma heb jij nog worteltjes in jouw tuin?” Vroeg onze kleindochter van nu 6 jaar ….uuuhhh wortels….🤔😳… o jee die ben ik vergeten te zaaien!!🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Dus nu net gedaan…op mn dak… een vakje van 16… mmm als ze lukken zijn die zo op… Dus beneden in mijn voortuin bak nog maar een vak… voor gespreide kansen👍😊😋🌱👩🍳🌱🐓🌱🌷🌱 Omdat ook bij mij die bonen maar moeizaam gaan @Petrasmoestuin doe ik ze eerst in een deno rol… daarna doe ik alleen de gekiemde in een rol met mix…. Is meer werk idd… maar geeft wat meer controle… want met maar weinig plek wil ik wel dat wat er staat ook lukt dan hè…🤞🤞🤞 2 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.