Mellie Geplaatst: gisteren om 05:06 Geplaatst: gisteren om 05:06 Aaaahhhhh al die pakchoi en waterspinazie! Zo lekker! Echt genoten. 2 Quote
woldistel Geplaatst: gisteren om 14:46 Geplaatst: gisteren om 14:46 Sla (en aardbeien uet) zijn nooit afgezaagd. Nooit! 2 Quote
Gitta Geplaatst: gisteren om 16:00 Geplaatst: gisteren om 16:00 Er is nog sla over van gisteren. Was nogal veel uiteindelijk. Deze dus vandaag weer gegeten en de eerste aardbeien gegeten bij het toetje. Quote
Petrasmoestuin Geplaatst: gisteren om 17:38 Geplaatst: gisteren om 17:38 (aangepast) De andere hertenmedaillons gegeten. Eerlijk gezegd hoef ik deze niet meer. Ik had het met de feestdagen een keer gekocht. Ik heb er nu preistamppot bij gemaakt en een beetje kaas erdoor en een pittige jus erbij gemaakt met de mangosaus. Ik vind een verse mango lekkerder om te eten, dus dit zou ik ook niet meer zo gauw maken. gisteren om 17:38 aangepast door Petrasmoestuin 2 Quote
Roelie Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden Vanavond bruine bonen schotel. Bonen van afgelopen jaar. Eerste uien van de nieuwe oogst, knoflook van het afgelopen jaar, bieslook uit de tuin, rookspekjes erdoor en kaas erover...😊 2 Quote
Roelie Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden @Rookie Hoe maak je die preistamppot? Quote
Rookie Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Die heb ik niet gemaakt @Roelie, ik reageerde op @Petrasmoestuin. Ik vond het gewoon lekker klinken. Ik houd van stamppotjes. Quote
Roelie Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Goed, ik probeer het opnieuw... 😉 @Petrasmoestuin Hoe maak je die preistamppot? 1 Quote
Petrasmoestuin Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden (aangepast) @Roelie. Je kookt de aardappelen en de prei. Je kunt het eventueel in 1 pan doen. Ik doe er 2 bouillonblokjes bij. Afgieten, de bouillon bewaren. Stampen en als je nog bouillon nodig hebt voeg je dat toe, met een beetje boter. Doe dan wat Goudse kaas erdoor of Parmezaanse kaas, wat je lekker vindt. Ik maak er dan een lekker pittig justje bij van ui, bloem erdoor, knoflook, wat mosterd, soja, beetje tomatenketchup en sambal. Als je het dikker wilt maken, doe je er wat bindmiddel bij. In plaats van een jus, kun je het ook in een ovenschaal doen en dan wat paneermeel en boter en het een krokant laagje geven. Je kunt het je zo gemakkelijk mogelijk maken. 3 uren geleden aangepast door Petrasmoestuin 2 Quote
Petrasmoestuin Geplaatst: 59 minuten geleden Geplaatst: 59 minuten geleden (aangepast) Vanavond witlofsalade en de andere camembert punten erbij gedaan, met patat. Ik heb van een restje fillodeeg nog een paar kaasrolletjes gemaakt en in de airfryer gebakken. En uiteraard knoflooksaus erbij. 58 minuten geleden aangepast door Petrasmoestuin Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.