Jorieke123 Geplaatst: 10 april Auteur Geplaatst: 10 april Op 6-4-2025 om 20:19, Claudy zei: en ook te gebruiken voor het gezicht.. Ik heb ook rozemarijn hydrolaat, wat fijn is voor de vettere huid (lees ik hier en daar) en ook lavendel, die juist voor de wat drogere/gevoelige huid is? En calendula, maar die ruikt nou niet echt lekker... vind ik zelf. Het is dan wel weer fijn voor je. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Wortel Geplaatst: 10 april Geplaatst: 10 april (aangepast) Mag ik de asters reserveren als je die nog niet kwijt bent? 10 april aangepast door Wortel 1 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 11 april Auteur Geplaatst: 11 april @Claudy neem je zelf een klein flesje (of meerdere, als je meerdere 'smaken' hydrolaat wilt proberen) mee? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
bonnie f Geplaatst: 11 april Geplaatst: 11 april Hoeveel potten zou je willen? @bonnie f Nee dank je, die van 2 liter sla ik af. Fijn. Ik kan er wel 10 kwijt. Mooi formaat! Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.