Geplaatst: 7 juni 201213 j Vorige keer op de tuin (behalve die slapende slakken enzo) viel me ook opeens op dat van diverse aarbeiplanten de bovenste bladen weg waren... ook bij Fred (de buurman). Ik denk dat de ree weer eens langs geweest is... is even lekker komen snacken... Wordt tijd om de netten eroverheen te zetten... Aanvallen van alle kanten; slakken, vogels, reeën...
Geplaatst: 8 juni 201213 j Morgen om 5 uur naar de tuin....mét fototoestel....voor de foto van de week Erny
Geplaatst: 8 juni 201213 j Auteur Foto van het jaar dan hopelijk wel... na zoveel moeite... Een week lang op de loer liggen in de schuilhut met telelens etc...
Geplaatst: 10 juni 201213 j Ik probeer nog steeds foto's te maken van "onze" reeën.Het lukt niet.Heb ik een foto toestel bij de hand, dan laten ze zich niet zien.Maar vaak komen ze behoorlijk dichtbij om te kijken wat ik allemaal aan het doen ben. Laatst was ik al een half uur in het moestuin gedeelte van onze tuin bezig, toen ik bij het heen en weer lopen plots een ander pad nam (naar de composthoop).Daar had meneer de reebok niet op gerekend, en spurtte vlak voor mij weg uit het hoge gras.Mij met een hartverzakking achterlatend , want ik wist niet dat hij er lag. Onze nieuwe habitat : https://youtu.be/BapOVa6jPgg Zittauer Gebirge ( Natur, Wandern, Entspannung, Ruhe )
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.