Geplaatst: 8 juni 201213 j Onder ons gezegd, Dinsdag is Rantje jarig, vergeet haar aub niet. en bedelf haar onder de felicitatie's. Ze heeft zoveel betekent op het forum, met haar raad etc. Dus niet vergeten hé!
Geplaatst: 9 juni 201213 j Allereerst Jeanne WB En vast dat Rantje der nieuwsgierigheid niet kan bedwingen en dit toch gaat lezen Tja, de jeugd wil zo graag leren, dus daar hoort die eigenschap gewoon bij We mochten het noteren De meeste woorden worden in stilte gesproken ..... @Nique
Geplaatst: 11 juni 201213 j Nee geen Aagje, maar Rantje is wel het forum " bijdehandje". Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
Geplaatst: 11 juni 201213 j Auteur Ja ik durfde het niet te vragen aan haar, of ze een aagje geweest is, maar morgen kunnen we los. moet ik het zelf niet vergeten ,nee hoor doe ik niet nog 2.00 uur.
Geplaatst: 11 juni 201213 j wat is de planning? een eigen topic hier.........met leuke wensen of spreuken of gekke foto's? Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 11 juni 201213 j Auteur Wat jij wil Greet, ik kan alleen maar een felicitatie doen, omdat mijn laptop niet mee werkt. maar het mag van alles zijn, een spreuk,een kaartje, een foto, het is geheel aan jou.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.