Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dag mijn naam is Anja Visser en ben coördinator welzijn bij Viattence in Epe Locatie de Klaarbeek.

Op een van onze kleinschalige woongroepen hebben wij een moestuin die altijd keurig is onderhouden.

Nu heeft onze tuinman helaas moeten stoppen in verbad met gezondheid problemen.

De moestuin ligt er dan ook zielig bij.

Daarom ben ik dan ook op zoek naar een paar enthousiaste vrijwilligers die de moestuin weer tot leven willen brengen.

En daarnaast de bewoners weer laten genieten van de groei en het eten van de verse groenten.

Hoop dan ook een reactie te krijgen

Geplaatst:

Gelukkig zijn er genoeg mensen die dat heel leuk vinden. Ik hoop dat er iemand reageert en de moestuin weer een succes wordt!

• Like 1
Geplaatst:

Kunnen de bewoners dat niet zelf doen met hulp van de vrijwilliger? Dan leren de bewoners ook wat en kunnen die ook een leuke hobby erbij krijgen.

• Like 1
Geplaatst:

@Dorpsebeek, ik zou het eerlijk gezegd wat lokaler zoeken dan een landelijk forum over moestuinieren. Heb je je vrijwilligersvacature al aangemeld bij Epe doet? Of heb je gedacht aan kerkelijke instellingen, stichting Presenr, een oproep in de Schaapskooi, briefje ophangen in de supermarkt, enzovoort?

• Like 4

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...