Geplaatst: 17 juni 201213 j 5 jaar terug hebben we een roos in pot gekregen als cadeautje, deze staat 5 jaar later nog altijd er super mooi bij in pot. Wat dat betreft een super cadeautje! Niet iets wat in de weg ligt.. nee, iets waar je elk jaar weer van geniet Nu is binnenkort mijn moeder jarig.. En een cadeautje bedenken is soms knap lastig Maar in ene dacht ik: Ook een plant welk mooi bloeit, en waar je JAREN plezier van hebt! Maarja, zie dan maar eens een leuke plant te vinden. Weten jullie nog leuke planten met mooie bloemen? Overwinteren kan op een redelijk vorst vrije plek. > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 17 juni 201213 j Als je die vorstvrij kan overwinteren, is het aanbod erg groot. Misschien eens gaan kijken in een tuincentrum en een plant kiezen met bloemen die je mooi vindt?
Geplaatst: 17 juni 201213 j ja bv. Of een mooie Oleander ? och ... er is echt keuze zat. een trachelospermum jasminoides is een faf van mij ook. Heerlijke geur en lang lang bloeiend. Kan nog wat vorst hebben ook.
Geplaatst: 17 juni 201213 j zou eerst kijken van welke bloemen je moeder houdt ik vind het altijd verschrikkelijk als ze met iets aankomen waar ik echt niet van hou! een roos of oleander,passiebloem zegt me echt niets , maar b.v een sering, lavendel wel Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 17 juni 201213 j Mij zou je wel blij maken met een apart gekleurde orchidee..met een boekje erbij hoe je die kan blijven verzorgen zodat je steeds weer nw bloemen krijgt.. Lief dat je haar zo wilt verrassen We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 17 juni 201213 j Wij geven ook vaak dingen voor in de tuin. Ik zou kijken bij mams wat ze heeft, welke soorten ze echt mooi vindt en dan daar een bijzonder exemplaar van geven!
Geplaatst: 17 juni 201213 j Ik zou d'r een tegoedbon voor "een middag shoppen met je zoon in een bloemenzaak" geven met een met een kado-coupon erbij ter waarde van €??.?? en dat kan ze gezellig zelf iets uitzoeken wat ze leuk vind.... een middag shoppen met je zoon....zeg nou zelf lady's....da's toch al een kado op zich... niet dan?
Geplaatst: 17 juni 201213 j Nee ik ook niet...behalve tussen de plantjes en bloemetjes , kruiden en groentes
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.