Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Ik zal mijzelf even voorstellen.


Elisaa

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

 

Sinds vandaag ben ik met wat zaadjes begonnen, mijn moeder (Gem) doet dit al 'n week of 2 en ik vond het ook wel leuk om er wat mee te gaan doen.

 

Ik ben nog wat klein begonnen, wegens gebrek aan potjes enzo waar ik wat in kan doen, maar nadat ik morgen bij de action ben geweest is dat probleem ook weer wat opgelost!

 

Hier zijn vast een paar foto's!

 

 

Hier begint al een klein tomatenplantje uit te komen!

1906201201678491340136928.JPG

 

 

Mijn komkommerzaadjes zitten er sinds vandaag in, dus ben benieuwd wanneer dat wat gaat worden!

1906201201761971340137028.JPG

 

Mijn mini kasje met komkommerzaadjes!

1906201201811841340137226.JPG

 

 

Links zitten afrikaantjes, rechts zit pluksla en boven in dat emmertje zitten radijsjes.1906201202167701340137126.JPG

 

 

Ben benieuwd hoe dat gaat worden!

 

 

Groetjess!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker leuk om met me moeder te doen, m'n moeder en ik houden allebij van tuinieren en dingetjes wat daarmee te maken heb!

 

 

En denk ook niet dat die tomaatjes het echt gaan doen, maar dat merk ik wel, en anders probeer ik het opnieuw volgend jaar!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

 

Gezellie he zo samen op het balkon rommelen.

Morgen lekker shoppen bij de Action....eens kijken wat we nog kunnen gebruiken....zat hahaha.

 

Knufff

Mama

~I believe in God, only I spell it Nature~

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

 

Gezellie he zo samen op het balkon rommelen.

Morgen lekker shoppen bij de Action....eens kijken wat we nog kunnen gebruiken....zat hahaha.

 

Knufff

Mama

 

 

Hey mam,

 

jaaa zeker gezellig!!

En inderdaad eens even kijken morgen bij de action wat ze voor ons te koop hebben, vast genoeg wat we wel zouden kunnen gebruiken!

 

Knufff

Link naar reactie
Delen op andere sites

en groot applaus voor jezelf en welkom hier, is altijd leuk om thuis met iemand je hobby te kunnen delen.

Heel veel succes en volgend jaar een paar maandjes eerder met de tomaten beginnen dan komt dat ook best goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...