Jump to content

Ik zal mijzelf even voorstellen.

Elisaa

Recommended Posts

Hallo allemaal!

Sinds vandaag ben ik met wat zaadjes begonnen, mijn moeder (Gem) doet dit al 'n week of 2 en ik vond het ook wel leuk om er wat mee te gaan doen.

Ik ben nog wat klein begonnen, wegens gebrek aan potjes enzo waar ik wat in kan doen, maar nadat ik morgen bij de action ben geweest is dat probleem ook weer wat opgelost!

Hier zijn vast een paar foto's!

Hier begint al een klein tomatenplantje uit te komen!

1906201201678491340136928.JPG

Mijn komkommerzaadjes zitten er sinds vandaag in, dus ben benieuwd wanneer dat wat gaat worden!

1906201201761971340137028.JPG

Mijn mini kasje met komkommerzaadjes!

1906201201811841340137226.JPG

Links zitten afrikaantjes, rechts zit pluksla en boven in dat emmertje zitten radijsjes.1906201202167701340137126.JPG

Ben benieuwd hoe dat gaat worden!

Groetjess!

Zeker leuk om met me moeder te doen, m'n moeder en ik houden allebij van tuinieren en dingetjes wat daarmee te maken heb!

En denk ook niet dat die tomaatjes het echt gaan doen, maar dat merk ik wel, en anders probeer ik het opnieuw volgend jaar!!!!

Hoi meis,

Gezellie he zo samen op het balkon rommelen.

Morgen lekker shoppen bij de Action....eens kijken wat we nog kunnen gebruiken....zat hahaha.

Knufff

Mama

~I believe in God, only I spell it Nature~

Hoi meis,

Gezellie he zo samen op het balkon rommelen.

Morgen lekker shoppen bij de Action....eens kijken wat we nog kunnen gebruiken....zat hahaha.

Knufff

Mama

Hey mam,

jaaa zeker gezellig!!

En inderdaad eens even kijken morgen bij de action wat ze voor ons te koop hebben, vast genoeg wat we wel zouden kunnen gebruiken!

Knufff

en groot applaus voor jezelf en welkom hier, is altijd leuk om thuis met iemand je hobby te kunnen delen.

Heel veel succes en volgend jaar een paar maandjes eerder met de tomaten beginnen dan komt dat ook best goed