JohanHoorn Geplaatst: maandag om 19:45 Geplaatst: maandag om 19:45 Hallo mensen van het forum, mijn komkommerplantje wie ik Rond half april heb voorgezaaif wordt wittig het kijkt niet op meeldauw al lijkt dat mij onmogelijk binnen het is vooral op de randjes zowiezo op de kiemblaadje en bij me ene plantje ook een beetje op het gewone blad. Quote
JohanHoorn Geplaatst: maandag om 21:08 Auteur Geplaatst: maandag om 21:08 Ik bemesten de plantjes ook het kan ook dat ik heb overbemest ze lijken nu te herstellen Quote
JohanHoorn Geplaatst: maandag om 21:33 Auteur Geplaatst: maandag om 21:33 Dit is een andere die ik op een andere plek heb staan en die heb ik nooit bemest Quote
rorror Geplaatst: maandag om 21:38 Geplaatst: maandag om 21:38 Hebben die met het wittige blad in het raamkozijn gestaan vorige week met het uitzonderlijke mooie weer? 1 Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
acpronk Geplaatst: maandag om 22:07 Geplaatst: maandag om 22:07 Het ziet er wel uit als zonnebrand. Planten zijn net mensen hè. Ze kunnen ook verbranden (en communiceren ook). Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
JohanHoorn Geplaatst: dinsdag om 08:05 Auteur Geplaatst: dinsdag om 08:05 Maar kan dit nog goedkomen? Quote
JohanHoorn Geplaatst: dinsdag om 08:05 Auteur Geplaatst: dinsdag om 08:05 En moet ik ze dan op een andere plek zetten? Quote
JohanHoorn Geplaatst: dinsdag om 08:06 Auteur Geplaatst: dinsdag om 08:06 @rorror inderdaad Staat veel zon op Quote
JohanHoorn Geplaatst: dinsdag om 08:14 Auteur Geplaatst: dinsdag om 08:14 Heb ze nu in het raam gezet waar de andere wie wel goed is neergezet, moet ik het kiemblad er af halen? Quote
acpronk Geplaatst: dinsdag om 09:15 Geplaatst: dinsdag om 09:15 Je moet ze langzaam aan de zon (en buitenlucht) laten wennen. Eerst buiten in de schaduw zetten (en ook niet in de wind), en dan langzaam wat meer zon verspreid over meerdere dagen/weken. Verbrande bladeren moet je laten zitten, mochten ze alsnog afsterven dan kan de plant daar waarschijnlijk wat nuttige stoffen uit halen voor verdere groei. Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
JohanHoorn Geplaatst: dinsdag om 11:25 Auteur Geplaatst: dinsdag om 11:25 Maar kan ik ze ook nog binnen houden tot half eind mei? Quote
JohanHoorn Geplaatst: dinsdag om 11:25 Auteur Geplaatst: dinsdag om 11:25 Heb ze nog niet buiten gehad Quote
JohanHoorn Geplaatst: dinsdag om 11:29 Auteur Geplaatst: dinsdag om 11:29 Ze maken al mooi nieuw blad aan de ene wie zo mooi groen is staat altijd in dit raam ik komt geen hele felle zon op Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.