dian2024 Geplaatst: 20 juni 2012 Geplaatst: 20 juni 2012 Mijn rucolaplantjes stoppen met groeien. Ik heb ze 3 keer mogen oogsten. Ik dacht dat zij door blijven produceren maar het lijkt erop dat ze niet meer willen groeien Is dit normaal? of kan ik er nog wat aan doen? Ik haal altijd de bloemen weg. Quote
rubo Geplaatst: 21 juni 2012 Geplaatst: 21 juni 2012 Grond vochtig genoeg ?Zijn er afwateringsgaten in de pot ?Met regelmaat bijgemest ? Zo maar wat dingen die me invallen Quote met vriendelijke groet, Rubo
dian2024 Geplaatst: 21 juni 2012 Auteur Geplaatst: 21 juni 2012 De eerste twee wel, maar mest heb ik idd niet meer gegeven. Ik denk dat ik ze nieuwe potgrond met mest ga geven.Dank je! Quote
D_SDennis Geplaatst: 21 juni 2012 Geplaatst: 21 juni 2012 Zaai gewoon nieuwe, wnat deze gaat snel doorschieten verwacht ik. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 22 juni 2012 Geplaatst: 22 juni 2012 Als ik het goed zie, is dit de vaste rucola? Ik zou ze in ieder geval meer ruimte geven. Deze pot ziet er niet echt diep uit, en dat hebben ze wel nodig. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.