Geplaatst: 22 mei22 Mei Hallo, ik schrik mij rot van hoeveel luizen (?) er op de onderzijde van de bladeren van mijn pastinaken zitten… verschillende bladeren hebben droge, bruine, kapotte delen, ik vermoed dat deze de oorzaak hiervan zijn? Moet ik ingrijpen, en zo ja hoe? het is mijn eerste poging tot moestuinieren, dus alle tips zijn welkom! dankjewel voor de reacties alvast
Geplaatst: 24 mei24 Mei Die bruine vlekken ontstaan door bladmineerders, kan geen kwaad. Ook de luizen zou ik me niet teveel zorgen over maken, de natuurlijke vijanden komen vanzelf. Pastinaak is kneiter sterk dus lekker laten gaan, genoeg water geven als het wat langer droog is en verder rustig door laten groeien, komt goed. 😉 Volg ons op instagram: https://www.instagram.com/huizersemoestuin/
Geplaatst: 26 mei26 Mei Auteur Ok, dankjewel voor de goede raad. Dit bericht stond eigenlijk in een verkeerd topic, bedankt om toch te reageren
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.