Geplaatst: 15 juli15 Jul @Petrasmoestuin Ik heb gevonden waarom Meiraapjes in wijnsaus, niet via google gevonden wordt.Pagina is voor het laatst geindexseert op 9juni 2025, Meiraapjes in wijnsaus is na deze datum geplaatst.Nu nog opzoek naar de reden waarom deze niet meteen opnieuw geindexeert wordt.
Geplaatst: 15 juli15 Jul Dank je @acpronk wat gek, volgens mij had ik daar toch gekeken. Ik wist niet dat bij Text align nog mogelijkheden waren. 😉
Geplaatst: 15 juli15 Jul Eergisteren kon mijn man dus de pagina wel vinden, maar kwam dus in mijn profiel en daarna konden wij de pagina niet meer vinden.
Geplaatst: 15 juli15 Jul Heb zojuist een snelle software update/fix uitgevoerd. Ook heraanvraag van indexeren van google aangevraagd. Ik verwacht dat in de loop van de dag deze wel gevonden gaat worden.Bedankt voor het melden, dat we goed gevonden worden is natuurlijk wel belangrijk.
Geplaatst: 15 juli15 Jul Ververlende vraag zeker 😅 kost altijd een hoop tijd om uit te zoeken waardoor zoiets komt of kan komen. Maar is wel één van de belangrijkste vragen.Misschien leuk om te zien. Forum wordt via google ongeveer 2000+ keer per dag bezocht. Dit is dus waarbij de gebruiker dus doorklikt om ook echt op de site te gaan kijken.
Geplaatst: 16 juli16 Jul @@rorror heb ik al meerdere keren naar zonder reactie. Zal ze nu direct nogmaals mailen.
Geplaatst: 16 juli16 Jul @PetrasmoestuinDe pagina word nu wel goed gevonden.Als je iemand de recepten op google laat zoeken. Kan je het best ze laten zoeken jouw naam ervoor te zetten:Petra's Meiraapjes in wijnsaus.of met " " om de tekst heen. Dit noemt men exact zoeken, en de pagina in google resultaten moeten de exacte tekst hebben."Meiraapjes in wijnsaus"of als je weet op welke site het staat, kan je zoeken op alleen de website, door site:moestuinforum.nl er achter te zetten.:Meiraapjes in wijnsaus site:moestuinforum.nlBovenstaande werkte gister bij mij nog niet, vandaag wel.Alleen zoeken op Meiraapjes in wijnsaus dan krijg ik in google de pagina niet te zien. Ik gok dat dit komt doordat het in forum reactie staat, inplaats van een apart Topic per recept. Google doet daar wat lastig over.
Geplaatst: 16 juli16 Jul Website zal straks even een paar minuten onbereikbaar zijn. Hierna zijn we weer terug online. De exacte tijd kan ik niet zeggen, want de webhoster voert dit uit. Totstraks!Edit: We zijn weer online.
Geplaatst: 28 juli28 Jul @rorrorEindelijk reactieIk stuur het per bericht want zag dat al mijn privé info er bij stond…. Altijd fijn. Dus even een andere foto in de plaats 28 juli28 Jul aangepast door Mellie Verkeerde foto
Geplaatst: 28 juli28 Jul Op 16-7-2025 om 12:39, rorror zei:Meiraapjes in wijnsausIk zie dat vandaag nu staan. Dank je! Ik ga het in mijn FB site erbij zetten. Best kans dat er dan meer leden komen hier. Dat vinden jullie niet erg toch?😉
Geplaatst: 28 juli28 Jul Op 16-7-2025 om 12:39, rorror zei:Petra's Meiraapjes in wijnsaus.Ik heb het nu geprobeerd met een ander recept "Courgette Rozen muffins", maar ik kwam er toch niet op uit. Bij de eerste 2 mogelijkheden helemaal niet.Bij de 3e mogelijkheid kom je op een andere pagina in het moestuinforum.https://www.moestuinforum.nl/topic/2120-courgette-recepten/page/5/Het gaat eigenlijk maar op een manier, dan moeten mensen altijd de kookpagina zoeken en dan zoeken op recept.https://www.moestuinforum.nl/topic/51186-petras-receptenhoek/Maar als het niet gaat, geen probleem hoor! Je hebt in ieder geval de moeite gedaan. 28 juli28 Jul aangepast door Petrasmoestuin
Geplaatst: 28 juli28 Jul Google heeft de laatste jaren wat wijzigingen aangepast, dat reacties op topics lager in resultaten staan, dan het topic titel zelf.Wat dus eigenlijk best irritant met gevonden worden.Als ik zo zoek met jouw naam en dan de exacte zin (inclusief de voor 2 p) dan zie ik hem wel als tweede resultaat.Het zelfde geld eigenlijk voor alle verzamel topics met pepers 2024/2025 etc. Als er voor elke vraag een apart topic wordt gemaakt en wordt beantwoord, dan worden de vragen goed geindexeerd/hogere positie in google.Vraagt men b.v. in pepers 2024 een vraag omtrent pepers, wordt dit als een reactie gezien, en krijgen ze een lagere positie in google.Om dit beter zoekbaar te maken, zouden we gebruik kunnen maken van Clubs, daarin zou je dan een eigen forum/club kunnen oprichten en elk recept als een los topic kunnen plaatsen, waardoor dit dan beter gevonden wordt op google.Als je hier interesse in hebt, laat het even weten.Ik weet alleen niet of de site eigenaar andere moderators dit zien zitten. Misschien kunnen we dat als een test periode activeren. Dus ik ga even overleggen.
Geplaatst: 28 juli28 Jul @rorror Ik vind het heel aardig dat je dit idee noemt, maar ik denk dat de site eigenaar en andere moderators daar niet voor zullen zijn en dat kan ik mij best indenken. Kost dit niet te veel ruimte op de site?Voor elk recept een forum/club zou niet eens hoeven denk ik. Dat wordt echt te veel. Er kan ook een subrubriek komen voor b.v. recepten met courgette, recepten met pompoen, recepten met meiraapjes, etc. Soms lastig, want vaak zitten er 2 of meerdere groentes uet erin. Maar dan kijk ik welke groente het meest toegepast wordt. Misschien kan ik het dan reduceren tot 20 groepjes?
Geplaatst: 28 juli28 Jul Dit zou dus een club worden "Ala's Petra's Recepten" (Zie het als een groep zoals je in facebook aanmaakt, met leden en berichten)Waar je dus voor elk recept een topic aanmaakt. Kost in principe niet veel meer ruimte dan een bericht plaatsen onder een topic.
Geplaatst: 28 juli28 Jul Wat houdt Ala's in? Ik heb het geprobeerd op te zoeken. Maar Alas betekent helaas.
Geplaatst: 28 juli28 Jul 😂 Dat wou ik eerst schrijven: A la Petra. Enkelvoud. Nu stond het in het meervoud.😂
Geplaatst: 29 juli29 Jul Kan iemand mij een prive bericht sturen en of iets liken?Ben namelijk aan het testen om Moestuinforum als app op mobiel te krijgen en dan ook hopenlijk notificaties op mobiel te krijgen.
Geplaatst: 30 juli30 Jul grappig ik kan kennelijk via tapa wel berichten sturen alleen niet lezen. Ik heb je een foto gestuurd bij wijze van test @@rorrorDaarvoor had ik je reactie van Chris van tapa doorgestuurd. Dat is geen test [emoji51]
Geplaatst: 1 augustus1 Aug Binnenkort wordt het mogenlijk de Moestuin Forum App via de website te installeren. Voor Android en voor Iphone/ipad.Ben dit al een paar dagen aan het testen en het werkt goed! Je hoeft dan niet meer de website te openen in de browser.Tevens kan je inkomende berichten en notificaties krijgen na het aanzetten van de push meldingen. Waardoor je dus op het Moestuin Forum icoon het aantal nofiticaties/berichten ziet Handleiding hoe je de app kan installeren en hoe je de push meldingen aanzet volgen nog.Ik verwacht dat ik vanavond in de late uurtjes de update op de website online zet.
Geplaatst: 1 augustus1 Aug Ik heb de site nu in mijn voorkeuren staan en ga er direct naar toe via een snelkoppeling. Maar dat bedoel jij ws niet.Ik ben benieuwd!
Geplaatst: 1 augustus1 Aug 8 minuten geleden, Petrasmoestuin zei:Ik heb de site nu in mijn voorkeuren staan en ga er direct naar toe via een snelkoppeling. Maar dat bedoel jij ws niet.Nee dat is niet wat ik bedoel, maar het principe is ongeveer het zelfde.Je hebt in de app b.v. dan niet de balk waar je een website adres in kan typen en gebruikt dan de volledige grote van het scherm. Behalve het allerbovenste stukje waar je je batterij percentage ziet.Inkomende berichten zie je dan net als een sms of whatsapp met een getal op het icoon. Of in je notificatie scherm/lockscreen als dit gewenst is.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.