Geplaatst: Gisteren om 16:021 d Ok ik heb het nog een keer getest en ik kan het reproduceren.Ik ga deze fout aanmelden bij de software ontwikkelaars.Tijdelijke oplossing:Klik op de groene naam, niet op een andere plek wat blauw is. Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Geplaatst: Gisteren om 17:501 d @jootje krijgt o.a. bij de huiskamer, tuinkassen, en doe het zelf deze melding. Ik heb zelf geen problemen daar. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: Gisteren om 18:321 d Als ik nieuwe berichten gelezen heb via 'unread content' is deze op een gegeven moment leeg. Echter de laatste al gelezen berichten blijven in 'notifications' nog een tijdje als ongelezen gemarkeerd.
Geplaatst: Gisteren om 19:201 d @Jorieke123 @jootje kan jootje wel naar square foot gardening en tuinieren in potten? Ik zie ook dat dit Safari 16.6 is. Invision Community, ontwerpers geven aan dat dat een vrij oude oud ipad is en wellicht daardoor niet goed meer wordt ondersteund. Ik heb het ticket aangepast dat meer mensen hier nu last van hebben en dat het wel gewenst is dat dit weer goed gaat werken.@Arja heb deze op mijn lijstje gezet, maar even geen hoge prio. Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Geplaatst: Gisteren om 19:471 d Nee daar kan ze ook niet komen nee. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: Gisteren om 19:491 d Als ik op het forum naar dit topic ga, dan kom ik er niet. Ga ik via het berichtje van Rorror dan kom ik er op. Ik zal inderdaad een wat oudere ipad hebben. Maar geen problemen dat andere dingen niet lukken.
Geplaatst: Gisteren om 20:321 d @jootje @DahliKunnen jullie iets testen, In Settings - Safari - Advanced - Block All Cookies -> zet dit tijdelijk uit.Als dat niet werkt, tijdelijk even uitzetten, “Safari settings > Prevent site tracking”. Als dit aanstaat.Tevens, wellicht niet een gewenste oplossing, op de ipad App Chrome installeren en kijken of het via die Browser wel werkt? Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Geplaatst: Gisteren om 22:481 d @rorror Block all cookies had ik niet aan staan. Het tweede wat je noemt: ‘prevent site tracking’ staat er niet tussen. Is dat misschien ‘voorkom cross-site tracking’? Dat staat namelijk wel geactiveerd. Laat even weten of je dat bedoelt, dan zet ik dat even uit.Tenslotte, ik heb inderdaad een wat oudere iPad.
Geplaatst: 23 uren geleden23 u Je zou dat even kunnen testen. Maar ik heb uur geleden nog wel een aanpassing gemaakt, wie weet werkt het nu wel? Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Geplaatst: 14 uren geleden14 u @rorror Ik heb het getest: maakt niets uit. Zojuist heb ik het ook in Chrome geprobeerd (met uitzetten van bovengenoemde settings): maakt niets uit. Dezelfde hoofdcategorieen blijven onbenaderbaar via de homepage.
Geplaatst: 13 uren geleden13 u Ik kan in Tapatalk niet meer inloggen. Zegt dat ik geen gebruiker ben of verkeerd wachtwoord. Wachtwoord heb ik al 15 x ofzo aangevraagd. Nul x gehad. Is dat iets van Tapatalk of komt het door de update?
Geplaatst: 12 uren geleden12 u Je logt dan wel in met je e-mailadres ipv je forum-naam ? Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 11 uren geleden11 u 2 uren geleden, Mellie zei:Nul x gehad.Je krijgt geen email? Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Geplaatst: 11 uren geleden11 u @Dahli Kan je ook een printscreen maken van de foutmelding welkje je krijgt in chrome? Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Geplaatst: 8 uren geleden8 u @Dahli Als je op ... klikt, dan zou daar een optie moeten staan, "Desktop Versie laden" (of iets dergelijks). Kan je proberen of dat wel werkt.Het apparaat had je al opnieuw opgestart toch? Had je ook de pagina al eens geprobeerd in nieuw incognitotablad te openen? Kan ook proberen om eens je modem/wifi router te herstarten.Nadeel van deze foutmelding is, dat dit niet een foutmelding van onze website is. Dat deze melding komt als de verbinding niet eens je toestel kan verlaten. Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Geplaatst: 8 uren geleden8 u @rorrorOpnieuw opstarten iPad al meerdere keren gedaanDesktopversie laden kan ik niet, is grijs dus niet aanklikbaarPagina laden in incognitopagina gedaan: geeft dezelfde foutmeldingRouter opnieuw opstarten gaat nu even niet want dan krijg ik ruzie met mijn zoon 😉Voor wat het waard is, ik heb met geen enkele site een probleem.Gezien alle pogingen vermoed ik dat jouw idee dat het aan een wat oudere iPad ligt wel de oorzaak zal zijn. Op mijn iPhone heb ik het probleem namelijk niet. Heb ik net gecheckt.Een oudere iPad kun jij alleen niet oplossen 😉.
Geplaatst: 7 uren geleden7 u Wat ik echt mis vergeleken met de vorige versie, is dat er geen locatie meer bij de naam staat.Het "praat" soms toch echt makkelijker, als je ongeveer weet in welke regio iemand woont, als je wilt antwoorden.
Geplaatst: 7 uren geleden7 u @Rookie Als je op het pijltje naar beneden klikt, helemaal rechts naast iemands naam, dan zie je diens locatie. Mits opgegeven.
Geplaatst: 3 uren geleden3 u De verkering heeft twee verschillende browsers op de ipad geprobeerd. Niks werkt. firefox en Chrome. De verkering vermoed dat het toch aan de software ligt. Ik zou niet weten wat ik nu nog moet doen.Ik vind het zwaar shit. 🥲
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Auteur Vervelend Jootje! Wat is de ios versie van de ipad? Kun je de ipad nog updaten? De verouderde versie van de software op de ipad geeft dit probleem met de forumsoftware. Weet dat het probleem wel is aangekaart bij de makers van de forumsoftware maar dat er op een gegeven moment wel een grens is tot wanneer ze verouderde software blijven ondersteunen.
Geplaatst: 3 uren geleden3 u 12 minuten geleden, Jorg zei:Kun je de ipad nog updatenHa Jorg, ik heb precies hetzelfde probleem als @jootje. Ook geen nieuwe iPad (5 of 6 jaar oud, prima functionerend, dus geen aanleiding om een nieuwe aan te schaffen) maar ik krijg regelmatig updates die ik ook altijd installeer. Vanuit Apple wordt de iPad dus nog wel ondersteund.
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Kan je eens proberen om alle andere openstaande programmas te sluiten op ipad, en alleen safari of chrome te openen? Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.