Geplaatst: 6 juli6 Jul Iemand hier al kennisgemaakt met youngberries?Ik heb vandaag bij de proeftuin een plantje meegenomen. En ik kan wel wat info vinden.Maar weinig ervaringen.Eigenlijk staat alles wel een beetje op de wiki pagina.https://en.m.wikipedia.org/wiki/YoungberryHybride gemaakt door Young van een dewberry (Mayes) en een braamhybride (de Phenomenal).Die laatste is een hybride van een braam en framboos.En zou soortgelijk smaken als andere braamhybride zoals de boysenberry (lekker) en de loganberry (vind ik vooralsnog wat zuur ) en de nectarberry (ken ik niet). "I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"Colonel Kurtz
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Wat leuk. Is mij onbekend. Loganberry is de enige die ik ken van je rijtje en vond ik niet heel lekker. Young berry klinkt wel lollig in elk geval.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.