robbuijs Geplaatst: 1 juli 2012 Geplaatst: 1 juli 2012 hoi,Ben pas nieuw hier en ik ben begonnen aan een moestuin in een kas. In Almere-buiten is een ex rozenkweker begonnen met een volkstuin in de kas ( onzevolkstuinen.nl ) je huurt dan een gedeelte van 9 x 4.5 meter. Ik heb weinig of geen ervaring met telen van groeten. ja vroeger op school een schooltuintje gehad en mijn ouders hadden 25 jaar een volkstuin in Amsterdam daar heb ik wel het een en ander van geleerd. mijn vraag is nu hoeveel plantjes (bonen) plant ik rond om een stok is dat er maar 1 of meerdere. bedankt voor de hulp alvast. Quote
Rantje Geplaatst: 1 juli 2012 Geplaatst: 1 juli 2012 Welkom Weet niet of het voor iedere stokboonsoort hetzelfde is maar tussen de 3 en 5 is gemiddeld. Er zijn ook die er meer leggen of juist maar 2 doen. Ik laat ze klimmen tegen gaas dus een rijtje ervoor en een rijtje erachter Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
robbuijs Geplaatst: 3 juli 2012 Auteur Geplaatst: 3 juli 2012 Hoi Rantje, bedankt voor je antwoord, nou ik heb maar 6 stokken staan en heb maar besloten om er 2x stuks bij een stok te plaatsen. ik ben helemaal nieuw in moestuinen land dus ja we zien wel wat er allemaal gaat groeien. dat het snel gaat is zeker in een kas. grtx rob Quote
Borsalino Geplaatst: 4 juli 2012 Geplaatst: 4 juli 2012 Of Topic, Wat kost dat zo een stukje kas? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.