Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Pot & Tuingrond

Featured Replies

Geplaatst:

Mogelijk voor de moestuiniers hier ook interessant om te weten. Ik heb wat berichten gekregen uit de sector dat potgrond & tuinaarde de komende maanden sterk in prijs zal gaan stijgen. Dus als je van plan bent dit najaar te gaan potten of je tuin op te hogen is het misschien niet zo heel gek om alvast de grond in huis te halen.

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Geplaatst:

Weet je misschien ook wat de reden is van die te verwachten sterke prijsstijging @Frank Houweling ?

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --

Geplaatst:

Dankjewel @Frank Houweling .

Ik ga maar even wat zuiniger om met de (pot)grond die ik nu heb. Recyclen via de composthoop of enige vruchtwisseling toepassen. Kan ook nog wel wat halen, maar dan alleen voor zaaisels en overwinteraars in huis.

Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.

Geplaatst:

Ik had 6x20L BVB universeel gescoord deze zomer voor was het 3,- per twee, weet het niet meer destijds wel gepost. Maar mijn z=sieizoen is compleet mislukt, dus niet gebrukt. De twee onderste zakjes waren wel nat geworden binnen, dus een gebruikt en eentje neeerget=zet van de grond af. Tweede laag was nog droog.

Ik was onlangs bij Aldi en er lag dus weer biopotgrond, waarvan eerder was aangekondigd in folder 'veranderde samenstelling. Komt nog steeds van BVB Grubbenvorst, maar bestaat nu bijna geheel uit ouwe gebruikte potgrond:-(, volgens de achterkant van de zak.

Komt goed uit voor Van der Knaap met zijn eigen Kokosfabriek;-). Die doet inmiddels ook aan recyclage werd mij verteld tijdens Kom in de Kas, nou ja schakelen ze een verwerker/scheider/composteerder voor in. Op zelfde lokatie zag ik voor het eerst 'in het wild' ook de extruded woodfibers van Klasmann & Deilmann.

https://www.chillipepers.nl

Home of the Turbo.

De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.