Geplaatst: 8 oktober8 Okt Vorig jaar heb ik een recept gemaakt. 21 december, dus het kan met kerst te maken zijn geweest. Ik had nog wat van die puree of creme over en dat bevroren.Ik ben al 2 maanden aan het kijken waarvoor ik dat had gebruikt en nog belangrijker hoe ik dat heb gemaakt.Ik heb het 2 dagen terug opgewarmd. Aardappelen op een bord, spruiten erop, gebakken ui met knoflook erop en dan die puree. Een paar vegetarische balletjes erbij (Falafel) Dat was toch lekker!Heeft iemand een idee wat het is geweest? Het smaakt naar rooktufu en ik had er kastanjepuree bij geschreven. Ik ga wel wat zelf proberen, maar ik weet niet of het hetzelfde zal smaken.
Geplaatst: 8 oktober8 Okt Het ziet er inderdaad uit als ietwat ingedroogde kastanjepuree. Misschien komt dat ingedroogde doordat je het hebt ingevroren?Foto Jumbo kastanjepuree. Bij recept om het zelf te maken van verse kastanjes:Kun je je nog herinneren of je zelf met verse kastanjes in de weer bent geweest? Of kant en klaar gekocht? Rond die tijd is dat natuurlijk ook goed verkrijgbaar.
Geplaatst: 8 oktober8 Okt Auteur Nee ik heb geen Madeira of selderij gebruikt.Volgens mij had ik zo'n vacuüm pakje van kastanjes, want vers is een heel gedoe met koken, en velletjes eraf halen.En volgens mij heb ik toen zo'n pakje rook tofu gekocht. Ik weet dat je ze krokant kunt maken met droog maken en maizena erop, in stukjes snijden en bakken. Maar of dat hier gold? 8 oktober8 Okt aangepast door Petrasmoestuin
Geplaatst: 8 oktober8 Okt Dan is het dus wel kastanjepuree, alleen wat er nog verder door is gegaan is denk ik voor anderen lastig op te maken uit de foto. Ik zou gewoon weer wat gaan proberen, misschien wordt het nog wel lekkerder 😉.
Geplaatst: 8 oktober8 Okt Auteur Aan de hand van de foto moeilijk inderdaad ja. Maar ik ga gewoon weer kastanjes kopen en rooktofu. Misschien aan het eind van het jaar dat LIdl of Aldi opeens met iets komt?
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.