Geplaatst: Woensdag om 10:495 d Hoi iedereen! Ik ben net begonnen en wil graag mijn tuin rondom mijn huis inrichten. Ik zoek een makkelijk te gebruiken programma waarmee ik planten, paden en groene ruimtes kan plannen. Het liefst gratis, maar ik overweeg te betalen als het echt goed en handig is. Heeft iemand suggesties? Dank alvast!
Geplaatst: Woensdag om 11:035 d www.vegplotter.comOp deze site kan je die maken, heeft ook een iphone & android app. Of zoek je echt iets wat je kan downloaden en installeren op de pc?
Geplaatst: Woensdag om 12:005 d ik gebruik op de pc deze https://smallblueprinter.com/garden/trial/ 2 weken gratis daarna betalend, daar is weer een trucje voor.Ik heb er veel mee gewerkt en heb de licentie gekocht kost nu €40. eenmalig.
Geplaatst: Donderdag om 07:004 d Auteur Hartelijk dank, ik had niet verwacht dat er meerdere opties zouden zijn! Ik ben er heel dankbaar voor!
Geplaatst: Donderdag om 08:134 d vegplotter ziet er goed uit, die ga ik eens uittesten.Ik gebruik voor mijn moestuintje gewoon Excel want hokjes. De gewone tuin met floorplanner wat eigenlijk bedoeld is voor huizen.Van Gardena zag ik ook een tuinplanner voorbij komen. https://my-garden.gardena.com/nlDat is natuurlijk meer bedoeld voor hun watergeefsysteem maar daarvoor is wel een tuinbasis nodig. Het viel me wel op dat het werkt met rechte lijnen wat een beperking kan zijn maar verder wel heel simpel. Donderdag om 08:204 d aangepast door loes
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Wat een leuke sites allemaal. Ik doe het nog maar eenvoudig met excel vakjes trekken, wat ik al heb en steeds overschrijf.Hier heb ik helaas geen tijd voor, maar wel geweldig dat dit bestaat. Even gekeken naar floorplanner, echt alles kun je erin zetten.
Geplaatst: 40 minuten geleden40 min Heb een bericht verwijderd.Het is natuurlijk niet de bedoeling dat het persoon die een topic start, drie accounts aanmaakt. Dan een vraag stelt. En dan met één van de andere accounts zelf zijn vraag beantwoord. Dit valt dan onder de noemer Spam en ongewenste Reclame maken.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.