Geplaatst: Gisteren om 08:011 d Thanks for the reminder! Dat ga ik morgen ook doen. Wij hebben ook twee van die blokjes en tweede paasdag is de meute hier voor de paasbrunch. Morgen even in zout water zetten. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: Gisteren om 08:301 d ZOUT… water… met welk doel het zout @Tanja65 die ken ik nog niet….🤔🌱👩🍳🌱🐓🌱🌷🌱
Geplaatst: Gisteren om 10:171 d Ik begrijp dat de boter dan beter loslaat. Don’t ask, ik praat ook maar na wat mij is verteld. Ik doe het altijd zo. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 5 uren geleden5 u Het is gelukt 👍😊Het lammetje is uit het vormpje gelost 👍😊Niet prefect maar het is ook wel eens stuk slechter gelukt…Eerste helft ging vlot; rondom een mesje ertussen en eerste helf liet makkelijk los 😊Tweede helft ging stuk lastiger… nog ff in de vriezer gedaan voor extra stevigheid … maar ik merkte niet echt verschil….🤔Met wat beschadigingen hier en daar uiteindelijk gelukt 😊Onder een stop gezet voor de nacht zodat het lammetje op smeerbare temp kon komen en Minoes eraf zou blijven…😅Vormpje met heet water afgewassen en laat ik goed drogen en opbergen tot volgend jaar Pasen🐣Is die van jou ook nog gelukt @Tanja65 ?🌱👩🍳🌱🐓🌱🌷🌱
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Die van ons gaat er vanavond in, voor de brunch morgen. We gaan het zien. Meestal lukt het goed. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik bakte gister ook een cake nodig als bodem voor bokkepootjes taart….😋 Cake in de AGA… timer op mob gezet… alles afgewassen en zonnetje scheen zo heerlijk dat ik spontaan besloot dat de kappen wel van mijn moestuinbakken afkonden….en dan ook gelijk maar water geven… ene wat al afgeharde zaailingen erin..,en dan ben je zo een uur verder en oeps al bijna eind van de middag…. Dus opruimen… loop ik de keuken in en denk… wat ruikt het hier “ gebakken”…😳OMG 😱mn cake!!!!!😱😬🫣Gelukkig ; in een AGA valt het altijd mee weet ik inmiddels ….Donkere eraf geschraapt…. En weer prima😋Na afkoelen plakken gebruikt voor bodem van bokkepootjes taart 😋Vulling van slagroom gemengd met advocaat en de helft van de bokkepootjes verkruimeld erdoor….Nog wat kleine mini paaseitjes in verstopt…😉Afgemaakt met wat advocaat en viola klaar is de taart…. Wel nachtje in de koelkast gehad !Wij vonden hem heerlijk en de kids die kwamen buurten ook!😋🌱👩🍳🌱🐓🌱🌷🌱 1 uur geleden1 u aangepast door Vrouwholle
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur Jammie! Wat ziet dat er lekker uit! Ik ben weer 3 uren in de tuin geweest, moest eigenlijk ook bakken. Maar het weer viel zo mee! 1 uur geleden1 u aangepast door Petrasmoestuin
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.