Geplaatst: 2 uren geleden2 u Action.comWerckmann werklamp 50 watt 4000 lm | Action NLDeze krachtige werklamp zorgt altijd voor goed zicht, waar je ook aan het werk bent. Ideaal voor klussen in en om het huis, op de bouw of in de garage. | Bezoek vandaag jouw favoriete Action winkel inZoals je aan het plaatje ziet, is het wel een andere dan eerder en degene die ik in de vorige aanbieding kocht voor dezelfde 11,95 aanbiedingsprijs (5 euro korting). Anderen in het LED topic vonden toen online al een waarde van 50Watt een niet bepaald moderne 80 Lumen per Watt. Ik had dus nog eens gekeken en de 360 rondstralende werklamp was 50W voor 4000 Lumens, maar de paneellamp 32W voor dezelfde geclaimde lichtopbrengst. Maar deze nieuwe uitvoering is dus ook volgens de doos maar liefst ruim de helft onzuiniger. Maar een spatwaterdichtpaneeltje, je zult er om zitten te springen. Zoveel kom ik er niet tegen in deze prijsklasse. https://www.chillipepers.nl Home of the Turbo. De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.