Geplaatst: 11 uren geleden11 u Auteur En zaailingen van de Helleborus. Het kan een van de onderstaande kleuren zijn, de zaailingen staan daar precies tussenin.
Geplaatst: 10 uren geleden10 u Een Gelderse roos kan hier altijd wel ergens wonen. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 8 uren geleden8 u Van mij krijg je ook nog zoete aardappel, peper ring of fire, en ergens had ik ook nog tomaten genoteerd? Heb ik wel, maar ze zijn nog heel ieniemienie. Was de kaapse knoflook nog opgekomen? * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 7 uren geleden7 u Auteur Zoete aardappel krijg ik inmiddels van Jootje, omdat de jouwe het niet deden. Je kunt de jouwe dus ook ook aan iemand anders geven, als je dat wilt, of zelf houden. Peper ring of fire was vast iemand anders! Ik ben een watje wat pepers betreft 😆Tomaatjes ja leuk, een of twee of drie plantjes, niet meer, beperkt ruimte hier. Kaapse knoflook is niet opgekomen.
Geplaatst: 7 uren geleden7 u De mijne (zoete aardappel) is heeeeel laat op gang gekomen. Er zitten eigenlijk nu pas slips aan, het ding ligt al maanden warm en licht. Maar de (paar) opgepotte slips zijn nog klein. Ik neem ze wel mee voor de liefhebber. Voor de tomaten zal ik even kijken welke niet al te loeiig worden. En hoe de peper dan op dit lijstje is gekomen? Wil je wel een andere? Bishop’s crown? 7 uren geleden7 u aangepast door Tanja65 * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 7 uren geleden7 u Auteur Peper sla ik even over, dank voor je aanbod. Ik heb er zelf een paar, hele milde. Kwa tomaten zoek ik een multiflora en wat dingen die niet dwerg maar ook niet mega struik worden. Kijk maar, als het niet lukt is het ook goed hoor.
Geplaatst: 7 uren geleden7 u Ik zocht al voor je bij mijn opgekomen spul. Wat dacht je van blck cherry, emalia en yellow pear? Allemaal niet te groot. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 7 uren geleden7 u Auteur Yellow pear leuk! De andere twee sla ik over, ik vind groen en bruin bij tomaten niet fijn (ja raar, weet ik, maarja 🤪 )
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Heb jij voor mij nog een bieslookstek? * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Had ik al gezien daar, tnx voor de tip. Ik heb alvast haar naam er maar op gezet. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Auteur 26 minuten geleden, Tanja65 zei:Heb jij voor mij nog een bieslookstek?Heb ik.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Mag ik zaailingen helleboris van jou? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.