Geplaatst: 20 februari20 Feb Deze is voor mij een beetje verwarrend...Er staat cucumbers en er staan aan de voorkant naar mijn idee ook duidelijk komkommers afgebeeld.Echter als ik de verpakking omdraai om de beschrijving te lezen word er een uitleg gegeven over augurken.
Geplaatst: 20 februari20 Feb Hoi, welkom op het Moestuinforum!Ik denk dat je een goedkoop product hebt (Aldi?) met op de verpakking een automatische (niet door mensen gemaakte en gecontroleerde) vertaling. In veel talen is het woord voor komkommer hetzelfde als voor augurk. De wetenschappelijke (Latijnse) soortnaam is ook hetzelfde. Als je zoekt op het ras 'Konsa', kom je wel bij allerlei komkommers. Je hebt dus komkommerzaad.
Geplaatst: 20 februari20 Feb Lidl zo te zien. Kleine komkommers. Bij de Franse en Engelse vertaling ook gewoon komkommer genoemd. En pepino is volgens mij ook komkommer. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.