Geplaatst: Maandag om 22:591 d Die van de Aldi zijn ook vaak Covington.Die ik dit jaar probeer voor te trekken doet tot nu toe niks. Maar gelukkig heeft de paarse van de AH er wel zin in. Zit al flink wat wortel aan. Ik kweek ze toch alleen voor het blad. Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: Maandag om 23:181 d Ik had vorig jaar ook van de Aldi erbij, er stond vanuit Amerika, maar niet gelezen dat het een Covington was. In ieder geval heeft hij het niet goed gedaan. Ik zal eens kijken donderdag of ze Covington verkopen. Wat doe jij met het blad @woldistel ?
Geplaatst: 22 uren geleden22 u Het blad gebruik ik als spinazie of door de sla. Mooi knollen kweken is me nog nooit gelukt, dus daar doe ik het niet meer voor. Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 20 uren geleden20 u Mijn zoete aardappel is nog weinig actief. Geduld. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 20 uren geleden20 u Op 8-1-2026 om 14:06, sygys zei:Als je een mooie grote over kan houden dan kun je deze in januari weer in water zetten en weer opnieuw stekken. Dan hoef je nooit meer zoete aardappelplantjes te kopen.Hoe houd je ze over, @sygys ? Klinkt goed. Dit jaar proberen. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 17 uren geleden17 u 4 uren geleden, woldistel zei:Het blad gebruik ik als spinazie of door de sla.Dank voor de tip Woldistel. Dat ga ik zeker ook doen, mocht het stekken lukken. Ik ga maar een plant of 4 in een hele grote pot zetten, dus als er al knollen komen zal dat niet heel veel zijn. Goed te weten dat het blad ook lekker is.
Geplaatst: 16 uren geleden16 u Wij snijden het blad af en toe in reepjes door de sla. Staat ook leuk. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.