Geplaatst: Gisteren om 15:341 d @Mellie @Dahli Kunnen jullie doorgeven de IOS versie van het toestel, en versie van safari die op het toestel staat. Vraagt de software ontwerper om.
Geplaatst: Gisteren om 16:041 d @rorror Mijn IOS-versie is 26.4.2Ik begreep dat de Safari-versie daaraan is gekoppeld dus dat met de IOS-versie ook meteen duidelijk is welke Safari-versie het betreft.Ik krijg overigens geen volledig witte pagina meer, maar een witte pagina met daarin standaard de vermelding dat ik geen internetverbinding heb. Wat wel het geval is. Om op de site te komen volg ik nog steeds de hiervoor aangegeven werkwijze: url-balk refreshen en dan moet ik uit mijn overzicht veelgebruikte sites de mtf-site kiezen. Het is overigens toegenomen, ongeveer 1 op 2.
Geplaatst: 11 uren geleden11 u Auteur Laatste versie iOS 26.5Safari gebruik ik niet. Staat er voor de sier op.
Geplaatst: 6 uren geleden6 u 21 uren geleden, Dahli zei:Ik krijg overigens geen volledig witte pagina meer, maar een witte pagina met daarin standaard de vermelding dat ik geen internetverbinding heb.Ik moet dit even nuanceren, er staat letterlijk ‘Safari kan de pagina niet openen omdat er geen verbinding met de server mogelijk is’. Misschien heb je iets aan de letterlijke tekst.
Geplaatst: 4 uren geleden4 u 1 uur terug, Dahli zei:Ik moet dit even nuanceren, er staat letterlijk ‘Safari kan de pagina niet openen omdat er geen verbinding met de server mogelijk is’. Misschien heb je iets aan de letterlijke tekst.Werken de andere website dan wel op dat moment? Lijkt heel erg op connectie problemen met wifi. (En een ander probleem, dan je eerst aangaf met de schermafdruk in de PB.)6 uren geleden, Mellie zei:Laatste versie iOS 26.5Safari gebruik ik niet. Staat er voor de sier op.De App gebruikt de standaard browser van het toestel onderwater, als dat op safari ingesteld staat, dan gebruikt deze die.8 uren geleden, MROE zei:Het zelfde bij mij, versie 26.5Kan je mij in een Prive Bericht een printscreen/schermafdruk toesturen, hoe het er bij jouw uitziet.@Jorg Jij gebruikt ook iphone/ipad hoe zijn jouw bevindingen de afgelopen dagen tijdens het testen?
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 2 uren geleden, rorror zei:Werken de andere website dan wel op dat moment? Lijkt heel erg op connectie problemen met wifi. (En een ander probleem, dan je eerst aangaf met de schermafdruk in de PB.)De andere websites werken zeker op dat moment. Dat heb ik nagekeken. Het forum werkt ook direct weer (de handelingen die ik moet uitvoeren, doe ik inmiddels binnen 10 seconden) zodra ik dus boven beschreven acties onderneem. Er is 100% zeker geen wifi-probleem. Ook als ik letterlijk naast de router zit krijg ik de witte pagina met de melding. Sinds 1 week of zo. Daarvoor dus steeds een volledig witte pagina.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Het lijkt me geen toeval dat de leden die dit ‘probleem’ ervaren allemaal met IOS werken. Of zijn er ook Android-gebruikers die dit hebben dat jij misschien weet?
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Geen meldingen over android. Gebruik dat zelf ook dagelijks, geen problemen. Op pc ook geen problemen.Ook het "probleem" op IOS. lijkt per persoon anders. De meldingen van jouw, zijn twee verschillende meldingen. Eerste keer van printscreen lijkt het tabblad te crashen, andere moment data je geen internet hebt.Mellie b.v. die de App gebruikt en op een ander punt blijft hangen tijdens opstart van de app.Van mroe weet ik het niet.Lastige is, ik kan geen IOS testen, heb daar geen apparaat van. @Jorg wel.
Geplaatst: 1 minuut geleden1 min Ik snap dat het heel lastig is en vind het vooral ook vervelend voor jou dat je er zoveel tijd mee kwijt bent. Dank je wel voor alle moeite sowieso!!Nog even over mijn meldingen. Eerst dus dagelijks een paar keer per dag de volledig witte pagina. Daarna de server-meldingen. Vanaf dat moment nooit meer een volledig witte pagina meer gehad. Het één heeft het ander dus naadloos opgevolgd.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.