Geplaatst: 2 uren geleden2 u Deze bak gekocht op de rommelmarkt, hoort dat zwarte onderdeel er wel bij? Hoort het op deze manier erbij en waarvoor dient het?
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Volgens mij om aan te tonen hoeveel water er in het reservoir zit. Ik weet alleen niet of deze op de juiste manier er nu in gaat, of dat deze er andersom in moet.Nu nog die leeg is, zou ik hem even testen. Water in het gat doen. "Vlotter er in"Dan in de gaten houden, hoe hoog dat zwarte ding uit dat gat steek, als het water net niet boven de groene dubbele bodem uitkomt.Als je dan weet hoe hoog die moet zitten, weet je ook tot hoever je het reservoir moet vullen.Zakt deze zwarte pin weg in het gat, dan weet je dat het water reservoir leeg begint te raken of al leeg is.Vond wel het model online met de juiste benaming, maar er geen beschrijving bij.In het zwart https://www.tuincentrumdebruijn.nl/product/1159/bloembak-aqua-top-45-antraciet-3cBloembak - Aqua Top 45 Antraciet - ZONDER beplantingBloembak Aqua Top 45 cm - ZONDER beplantingOnze bloembak Aqua Top 45 cm is speciaal ontwikkeld met een verborgen waterreservoir in de bodem. Door dit unieke afwateringsysteem krijgen jouw bloemen en planten altijd de juiste hoeveelheid water.Aqua Top 45 bloembak water gevenHet enige wat jij hoeft te doen is het reservoir regelmatig te vullen met water.Zodra de bovenste laag van de aarde droog aanvoelt, vul je het reservoir met water.De bak is zo ontworpen dat het overtollige water direct wegloopt. Zo krijgen jouw planten nooit te veel water!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.