Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik dacht dat die hoge hennepplanten me zouden storen, omdat ze alle uitzicht wegnemen.Maar ik moet eerlijk zeggen, dat ik het eigenlijk wel knus vind zo.Net of we in een dicht bos wonen.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 7 minuten geleden, Rookie zei:die hoge hennepplantenHet zal misschien ook wel wat wind breken vanuit die hoek?Mooi plaatje zo!
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Heb je ook wat foto's van dichterbij? Wel een mooi veldje vol. Neem aan dat daar geen sterke geur vanaf komt?Spoiler voor de mensen de mensen die het niet weten, hennep is niet het zelfde als cannabis en bevat dus nagenoeg niet het psychoactieve stofje.De vezels werden b.v. vroeger gebruiker als afdichting van metalen schroefdraadverbindingen van waterleiding of c.v. installaties.
Geplaatst: 2 minuten geleden2 min Auteur Nee, de paarden zijn van de buren.Ze zijn wel erg leuk en komen altijd even buuren, als we in de tuin bezig zijn.Plaatjes van dichterbij:Ik heb geen idee, of dit heel veel op marihuana lijkt.Ik zal wel de enige boomer zijn, die geen idee heeft hoe dat er uit ziet.😄Het is volkomen reukloos.Deze hennep wordt geteeld voor de industrie.Het wordt o.a. verwerkt als bouwmateriaal.Ikzelf heb het als mulch in mijn hele tuin liggen. 1 minuut geleden1 min aangepast door Rookie
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.