Geplaatst: 11 uren geleden11 u Klopt, het staat zelfs op het zakje "rode ijsbergsla".Hij is van Horti Tops, ja ik heb een zakje hier.Ik ga hem over een paar dagen zaaien, als het niet meer zo warm is of wordt.
Geplaatst: 10 uren geleden10 u Volgens mij kan je ze nog wel in de zomer zaaien maar niet al te laat. Als je nu zaait en je houdt het zaaisel vochtig met een stukje jute? 10 uren geleden10 u aangepast door appelvrouw Typefoutje
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik doe er altijd wat hennepmulch overheen na het zaaien.Dat blijft mooi vochtig en de sterkste plantjes duwen zich er wel doorheen.Soort survival of the fittest.😄Zou jute niet te donker zijn?Sla is toch een lichtkiemer?Ik heb een aantal slazaadjes geplant in de tunnel van de zoete aardappel.Daar staat altijd een briesje en ze krijgen een deel van de dag zon en verder schaduw. 1 uur geleden1 u aangepast door Rookie
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.