Geplaatst: 2 uren geleden2 u Auteur Ik kon al wat green ayote pompoenen oogsten, voor wie kan ik er eentje meenemen?
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Alleen als je echt over hebt hoor. Want ik krijg al zo veel van jou, maar heb niets voor jou☹️. Is er echt niets waar je interesse in hebt?De smaak schijnt wel lekker te zijn, zowel rauw als gekookt. Al eten wij heel weinig pompoen.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur Ik heb even naar je lijstje gekeken, en ik heb wel interesse in die kuipen van 30L.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Goed hoor, hoeveel wil je er hebben? Ik heb er nu ongeveer 10 niet in gebruik, maar Vincent heeft ook interesse en Donald misschien ook eentje voor het vervoer. Vincent woont wel in de buurt, dus hij kan er later nog meer krijgen als die leeg worden gemaakt. Dus het aantal wat nu leeg is minus 1, kan ik voor jou reserveren. Morgen ga ik kijken hoeveel het er zijn, maar je kunt nu alvast zeggen hoeveel je wilt.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur Op de 1 of andere manier zaten we in een ouder topic, waar ook al eens eerder in een NOG ouder topic werd gepost Nou goed: Met een stuk of 4 a 6 ben ik al blij! Als je er dan nog genoeg hebt voor Vincent? Want hij was eerst!
Geplaatst: 1 minuut geleden1 min Als er nog een paar over zijn, houd ik me ook aanbevolen. ik ben met 1 of 2 ook al blij. En anders geen probleem.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.