Geplaatst: 3 uren geleden3 u Auteur Ik heb ook een hoop, bijna oneindig groot aantal, jonge plantjes van de graslelie. Dit is van 2 oorspronkelijke plantjes.Wie heeft er stekjes nodig?Links zie je dus mijn andere aloe vera.Doel is wel om de 2 moederplanten graslelie nog eens te verpotten, ze staan nu nog in P9, en dan apart van elkaar te zetten. Als ik de stekjes warboel tenminste uit elkaar krijg..
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Auteur Ik heb ook een hoop, bijna oneindig groot aantal, jonge plantjes van de graslelie. Dit is van 2 oorspronkelijke plantjes.Wie heeft er stekjes nodig?Links zie je dus mijn andere aloe vera.Doel is wel om de 2 moederplanten graslelie nog eens te verpotten, ze staan nu nog in P9, en dan apart van elkaar te zetten. Als ik de stekjes warboel tenminste uit elkaar krijg..
Geplaatst: 1 uur geleden1 u @acpronk Een aantal graslelie baby's zijn zeer welkom! 😃3 á 4 als je genoeg hebt? Mag eventueel wel gewoon samen in 1 potje als dat makkelijker is.
Geplaatst: 36 minuten geleden36 min Auteur @Loraine_ ik heb geleerd dat het beter is deze eerst in water de wortels te laten ontwikkelen, dan slaan ze sneller aan. In januari had ik er 4 gekregen, maar 2 moesten er intensive care hebben, die wortelden wat moeilijker dan deze 2 op de foto, en zijn nog veel kleiner.Dus zal ik ze eerst op water zetten en dan volgende week in een zakje meegeven, of zal ik ze volgende week afknippen en zet je ze zelf op water?
Geplaatst: 32 minuten geleden32 min Oh helemaal goed. Alvast op water zetten en in een zakje meenemen is helemaal prima, dankjewel 👍 32 minuten geleden32 min aangepast door Loraine_
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.