Geplaatst: 4 uren geleden4 u Wat ik kan aanbieden:Bloemenzaadjes:Tanacetum coccineumCampanula mediumPapaver Perry's whiteCerinthe majorSilene coeli rosaRidderspoor imperialTomatenzaadjes:RosellaBlushBronze shellRoprecoRonde plastic p9 potjes
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Auteur Euh😁Ik heb al een beetje gegrasduind (en gevraagd) in andermans lijstjes, @Tanja65 . Ik word héél blij van plukbloemzaadjes, peppadew zaadjes of stekjes van vaste tuinplanten. 3 uren geleden3 u aangepast door Caatje
Geplaatst: 42 minuten geleden42 min Peppadew zaadjes had ik vanmiddag nog in mijn handen, die heb ik wel voor je. Ik kan je voor in de tuin een stek passiebloem aanbieden (niet de eetbare, de gewone). Ik heb denk ik ook nog wel zaad van een eetbare hosta, of een stukje afgestoken (gewone) hosta. Wel ernstig door de slakken opgegeten maar hij verdwijnt in de winter toch helemaal. Als je belangstelling hebt roep maar.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.