jenn90 Posted August 22, 2012 Share Posted August 22, 2012 Vandaag bij de aldi 2 "sierplantjes" gekocht natuurlijk stond er niet bij hoe de plantjes heten en al helemaal niet of ze eetbaar zouden zijn (ik vond ze er gewoon leuk uitzien haha)Het ene plantje lijkt op een peper achtige plant de pepertjes worden (wat ik zo zie) uiteindelijk rood en beginnen met geel. Het andere plantje zitten een soort appeltjes aan die oranje/rood worden. Na wat gegoogled te hebben zou die appelachtige het oranjeboompje zijn dus zeer giftig en het peperplantje een sierpeper en eetbaar zijn. Wie o wie is ook bij de aldi geweest en weet zeker welke plantjes het zijn? Mocht het nodig zijn kan ik wat foto's plaatsen hoe ze eruit zien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eva1986 Posted August 23, 2012 Share Posted August 23, 2012 foto? Quote Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted August 23, 2012 Share Posted August 23, 2012 niet eetbaar zou ook kunnen betekenen dat ze met gif behandeld zijn .. Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubo Posted August 23, 2012 Share Posted August 23, 2012 Dit zijn sierplanten die NIET eetv\baar zijn !, zowel de vruchtjes als het blad.Tenminste, als je de planten bedoeld welke zij voor 2,49 in de folder hebben staan. Quote met vriendelijke groet, Rubo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts