Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

staan er een paar in wacht of ondertussen terug allemaal ?

Wat is nu de status van de derde ronde ? Is die bestelling al vertrokken ?

Zoals ik al aangaf wou ik wel nog meedoen maar tot op heden geen reactie...

Geplaatst:

de derde ronde is ondertussen besteld en wordt binnenkort geleverd.

Ik zie dat er ondertussen veel belangstelling is voor de bakken maar onze groep was verleden week al volzet. Ik wachtte enkel nog op bericht van de leverancier.

Onderstaand dus de verdeling zoals eerder meegedeeld:

Chiokraaweutel 50 stuks

citroen 25

waaslander 50

jacky dust 50

MartinH 50

Tom Vdv 50

Pirrewiet 41 (via Tuinadvies tuinforum)

Ik zie nu dat we geen 306 bakken hebben verdeeld maar 316!

Kan er iemand 10 bakken afstaan? Martin of Tom, jullie wilden er enkele afstaan, toch? Of 5 Bakken minder voor beide?

De anderen raad ik aan om zelf een palet te bestellen. Zoals je ziet gaat het wel vrij gemakkelijk om voldoende deelnemers mee te krijgen.

In Vlaanderen wordt het verdeeld door Sanac te St-Kat-Waver,

tel 015 55 17 21

Voor Nederland, eens informeren bij Bato zelf misschien?

groetjes

Geplaatst:

Moesten er toch over zijn, ik geef het maar mee, dan wil ik me wel opofferen Chiokraaweutel om je van de eventuele overschot te ontdoen

Ik woon op 10 km van u vandaan ...

• 7 years later...
Geplaatst:

ff draadje omhoog schoppen

Bato verkoopt niet meer rechtstreeks, maar het gaat nu via Mertens Groep.

Prijs per stuk bij een pallet (306 stuks) is 1.95 ex BTW franco thuisbezorgd.

Heeft iemand interesse?

Ikzelf sowieso 96. Blijft over 210.

Als Rorror en Goldfish meehelpen dan kunnen ze mee naar de MTFD. En anders afhalen in Boskoop?

Geplaatst:

Bel eens naar van Duijvenvoorden die heeft ze ook maar staan niet op de site, vorig jaar heb ik er 30 gekocht voor een nette prijs.

• Like 1
Geplaatst:

Ik wil best als Taxi fungeren voor een X aantal bakken naar de najaars MTFD.  In mijn auto pasten in een ver verleden ongeveer 180 vierkante bakken van 11 liter, maar ik heb natuurlijk dan ook andere spullen bij mij.  Maar een stuk of 80 a 100 Bato's zou ik wel kunnen transporteren gok ik. 

Zelf twijfel ik over de bakken qua eigen gebruik want ik ben juist naar Chinese (troep?) groeizakken aan het kijken.   O.a. omdat ik te onhandig ben om een fatsoenlijke stelling in elkaar te zetten.  Daarnaast heb ik een bewateringsuitdaging wanneer ik e.e.a. op de volkstuin zou plaatsen (geen elektra, 4km van huis).     Ik twijfel wel want frigo planten zijn momenteel goedkoop aan te schaffen.   Aan huis zou ik ruimte hebben voor ongeveer 7 strekkende meter (per laag).  

Geplaatst:

@rorror ik ga inderdaad een stelling maken. Maar dan wil ik dubbele stellingen maken, en de aardbeien aan een kant uit hangen.

Twee dubbele stellingen van 4.8 meter lang (12 bakken lang), en dan dubbel dus 2 breed, en 2 hoog.

Moet nog even kijken wat ik als dak neem.

Vanochtend heb ik trouwens 15 zwarte opbergboxen van 24 liter bij Praxis gehaald a 99 cent per stuk. Maar die gebruik ik niet voor de aardbeien, eerder voor de aubergine die nog wat te klein zijn om uit te planten. Pepers had ik al in de vollegrond staan.

Geplaatst:

Correctie, ik ga er toch 6 aardbeien in een bak zetten, 3 aan elke kant dus geen dubbele stelling meer.
Dan heb ik 72 bakken nodig ipv 96. Maximaal aantal planten stijgt echter wel van 384 naar 432.
Kostprijs per plant aan hout en bakken (zonder overkapping) daalt dan ongeveer 30%, maar gebruikt wel 10% meer ruimte. Minder planken nodig, en evenveel palen.

Geplaatst:

Ik zou als ik ACPRONK was, ook wat hout (en verf) overhouden om langs de weg een aardbeienstalletje te maken.  Tenzij er nu al genoeg afnemers zijn om 100 a 120 kg biologische aardbeien op te peuzelen. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...