Bee Geplaatst: 18 februari 2013 Geplaatst: 18 februari 2013 Als ik het topic goed lees zou het de gebruiker Chiokraweutel zijn... Quote
citroen Geplaatst: 18 februari 2013 Auteur Geplaatst: 18 februari 2013 inderdaad chiokraweutel organiseert de gezamelijke aankoop van de bato bakken Quote
Judje-1986 Geplaatst: 19 februari 2013 Geplaatst: 19 februari 2013 Volgens mij ben ik te laat. Mocht er ooit weer wat besteld worden dan heb ik ook wel interesse. Heeft iemand toevallig een foto hoe ze er uit zien als ze in gebruik zijn? Quote
thea Geplaatst: 19 februari 2013 Geplaatst: 19 februari 2013 Een eigen verzamelpunt maken.Volgens mij staan er al div in de wacht. Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
citroen Geplaatst: 19 februari 2013 Auteur Geplaatst: 19 februari 2013 kijk eens bij borsalino , of aardbeien telen in bakken Quote
Bee Geplaatst: 19 februari 2013 Geplaatst: 19 februari 2013 staan er een paar in wacht of ondertussen terug allemaal ?Wat is nu de status van de derde ronde ? Is die bestelling al vertrokken ?Zoals ik al aangaf wou ik wel nog meedoen maar tot op heden geen reactie... Quote
Chiokraaweutel Geplaatst: 19 februari 2013 Geplaatst: 19 februari 2013 de derde ronde is ondertussen besteld en wordt binnenkort geleverd. Ik zie dat er ondertussen veel belangstelling is voor de bakken maar onze groep was verleden week al volzet. Ik wachtte enkel nog op bericht van de leverancier. Onderstaand dus de verdeling zoals eerder meegedeeld: Chiokraaweutel 50 stukscitroen 25 waaslander 50jacky dust 50MartinH 50Tom Vdv 50 Pirrewiet 41 (via Tuinadvies tuinforum) Ik zie nu dat we geen 306 bakken hebben verdeeld maar 316!Kan er iemand 10 bakken afstaan? Martin of Tom, jullie wilden er enkele afstaan, toch? Of 5 Bakken minder voor beide? De anderen raad ik aan om zelf een palet te bestellen. Zoals je ziet gaat het wel vrij gemakkelijk om voldoende deelnemers mee te krijgen. In Vlaanderen wordt het verdeeld door Sanac te St-Kat-Waver, tel 015 55 17 21Voor Nederland, eens informeren bij Bato zelf misschien? groetjes Quote
Sabien Geplaatst: 19 februari 2013 Geplaatst: 19 februari 2013 Bij deze dan een animocheck voor pallet #4. @Chiokraaweutel: Hoeveel kost nu zo'n pallet? Quote
Chiokraaweutel Geplaatst: 20 februari 2013 Geplaatst: 20 februari 2013 Het pallet is vandaag al geleverd.Jullie mogen je bakken dus al komen halen (wel graag op voorhand storten) Zo'n pallet kost 636,85 euro voor 306 bakken, dus 2,08 per bak. Quote
tomvdv Geplaatst: 20 februari 2013 Geplaatst: 20 februari 2013 ik heb al gestort voor 40 bakken.Ik sta er dus 10 af. Quote
Bee Geplaatst: 20 februari 2013 Geplaatst: 20 februari 2013 Moesten er toch over zijn, ik geef het maar mee, dan wil ik me wel opofferen Chiokraaweutel om je van de eventuele overschot te ontdoen Ik woon op 10 km van u vandaan ... Quote
acpronk Geplaatst: 10 juni 2020 Geplaatst: 10 juni 2020 ff draadje omhoog schoppen Bato verkoopt niet meer rechtstreeks, maar het gaat nu via Mertens Groep. Prijs per stuk bij een pallet (306 stuks) is 1.95 ex BTW franco thuisbezorgd. Heeft iemand interesse? Ikzelf sowieso 96. Blijft over 210. Als Rorror en Goldfish meehelpen dan kunnen ze mee naar de MTFD. En anders afhalen in Boskoop? Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
eduro Geplaatst: 10 juni 2020 Geplaatst: 10 juni 2020 Bel eens naar van Duijvenvoorden die heeft ze ook maar staan niet op de site, vorig jaar heb ik er 30 gekocht voor een nette prijs. 1 Quote
acpronk Geplaatst: 11 juni 2020 Geplaatst: 11 juni 2020 6 schijnt te kunnen (aan weerszijden 3), maar ik laat ze maar naar 1 kant toe groeien dus dan lijkt me 4 genoeg Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
rorror Geplaatst: 11 juni 2020 Geplaatst: 11 juni 2020 @acpronk 96 bakken dat zijn er nogal wat. Ga je ook een stelling maken? Ik heb nu andere bakken voor de aardbei gekocht dit voorjaar, dus ik heb voorlopig geen bakken meer nodig. Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Goldfish Geplaatst: 11 juni 2020 Geplaatst: 11 juni 2020 Ik wil best als Taxi fungeren voor een X aantal bakken naar de najaars MTFD. In mijn auto pasten in een ver verleden ongeveer 180 vierkante bakken van 11 liter, maar ik heb natuurlijk dan ook andere spullen bij mij. Maar een stuk of 80 a 100 Bato's zou ik wel kunnen transporteren gok ik. Zelf twijfel ik over de bakken qua eigen gebruik want ik ben juist naar Chinese (troep?) groeizakken aan het kijken. O.a. omdat ik te onhandig ben om een fatsoenlijke stelling in elkaar te zetten. Daarnaast heb ik een bewateringsuitdaging wanneer ik e.e.a. op de volkstuin zou plaatsen (geen elektra, 4km van huis). Ik twijfel wel want frigo planten zijn momenteel goedkoop aan te schaffen. Aan huis zou ik ruimte hebben voor ongeveer 7 strekkende meter (per laag). Quote
acpronk Geplaatst: 11 juni 2020 Geplaatst: 11 juni 2020 @rorror ik ga inderdaad een stelling maken. Maar dan wil ik dubbele stellingen maken, en de aardbeien aan een kant uit hangen. Twee dubbele stellingen van 4.8 meter lang (12 bakken lang), en dan dubbel dus 2 breed, en 2 hoog. Moet nog even kijken wat ik als dak neem. Vanochtend heb ik trouwens 15 zwarte opbergboxen van 24 liter bij Praxis gehaald a 99 cent per stuk. Maar die gebruik ik niet voor de aardbeien, eerder voor de aubergine die nog wat te klein zijn om uit te planten. Pepers had ik al in de vollegrond staan. Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Flup Geplaatst: 11 juni 2020 Geplaatst: 11 juni 2020 50 stuks wil ik wel kopen als dat nog kan. Een stelling moet ik nog maken, maar dat is een project voor in de winter. Quote
acpronk Geplaatst: 11 juni 2020 Geplaatst: 11 juni 2020 Correctie, ik ga er toch 6 aardbeien in een bak zetten, 3 aan elke kant dus geen dubbele stelling meer.Dan heb ik 72 bakken nodig ipv 96. Maximaal aantal planten stijgt echter wel van 384 naar 432.Kostprijs per plant aan hout en bakken (zonder overkapping) daalt dan ongeveer 30%, maar gebruikt wel 10% meer ruimte. Minder planken nodig, en evenveel palen. Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
rorror Geplaatst: 11 juni 2020 Geplaatst: 11 juni 2020 @acpronk Weet je zeker dan 432 plantjes wel genoeg is, 500 of 1000 is een mooier getal. 😜 Heb je een moestuin in boskoop of komt het in de tuin? Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
acpronk Geplaatst: 11 juni 2020 Geplaatst: 11 juni 2020 moestuin, ongeveer 500 meter van huis. 2 tuintjes eigenlijk, totaal ongeveer 170 m2. 500 of 1000 zijn niet deelbaar door 6 he 😝 Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
rorror Geplaatst: 11 juni 2020 Geplaatst: 11 juni 2020 Moestuintje aan het zwarte pad in boskoop? Ben er volgens mij wel eens langsgereden. Ik kom altijd graag bij de 'tuincentra's' in boskoop. Sonneveld heeft altijd wel leuke aanbiedingen en koopjes. De tuinen van Esveld zijn natuurlijk ook schitterend in het voorjaar, alleen voor de prijs ga je daar niet heen. Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
acpronk Geplaatst: 11 juni 2020 Geplaatst: 11 juni 2020 Nee, die niet. Eentje meer richting Alphen. Bij Laag Boskoop.Dus mogelijk hebben we elkaar al een keer gezien... 1 Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Goldfish Geplaatst: 12 juni 2020 Geplaatst: 12 juni 2020 Ik zou als ik ACPRONK was, ook wat hout (en verf) overhouden om langs de weg een aardbeienstalletje te maken. Tenzij er nu al genoeg afnemers zijn om 100 a 120 kg biologische aardbeien op te peuzelen. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.