Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Bato aardbeibakken: Gezamelijke aankoop #4


Aanbevolen berichten

aardbeienbakweb464x342!updatervar10!464!342!f!67511346320158.jpg

http://www.bato.nl/Aardbeienbak - Ongeveer 40x20x15cm

Bekend van Borsalino's aardbeien project.

 

De bakken worden alleen per pallet verkocht, 306 stuks. Aangezien ik enkele bakken zou willen, geen heel pallet: Zijn er nog mensen die interesse hebben in een aantal bakken? (Vb: diegene die te laat waren bij pallet #3). Ik open dit topic vooral als animocheck (Iemand moet het doen...), niet direct als organisator voor een samenkoop #4.

 

Prijs? 2.08€ per bak of 636,85€ voor een pallet.

 

 

* Huidig pallet is al gelevert bij Bee (Londerzeel - Centraal BE): bato-aardbeibakken-4-t7921-20.html#p135348

* In Noord-NL is momenteel een actie in opstart: aanschaft-aardbeienbakken-bato-5-t7998.html

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh... dan wordt het wel heel verleidelijk... Thea woont maar 14 km verderop...

Dan moet ik maar eens serieus gaan nadenken of het wel een optie voor mij is.

Zonder gebruik van prachtige druppel/watergeefsystemen... is het dan ook te doen.... of moet ik dan écht vaker speciaal daarvoor naar de tuin om water te geven... anders liggen ze steeds op apegapen die aardbeiplantjes... Onze volle grond blijft enorm goed nat... Zit ik op extra werk te wachten...

Dus... even wat afwegingen maken...

 

Hé... en Thea... als die bestelling en levering rond komt vóór de NNM (Noordelijk Moestuin Middag eind april bij Thea) dan kunnen mensen dat mooi met het ophalen van de bakken combineren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezien de hoeveelheid bakken die thea wil (en op eigen voorstel) is best dat zij de samenkoop organiseert (Als we aan de hoeveelheid komen?).

 

Ik ben ook niet van plan om mijn bakken helemaal in noord-NL te gaan halen, verzenden naar Kiala punt (kosten drukken) dicht tegen de grens (Valkenswaard) lijkt me de simpelste oplossing. (We wonen dicht op tegen de grens, maar dan aan de Belgische zijde)

 

Ik wil wel herverdeler spelen indien er nog mensen in de buurt interesse hebben. Ik weet niet vanwaar Bee is, maar vlaams brabant hoeft zo ver nog niet te zijn (Ik woon regio Mol).

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Londerzeel langs A12 kant van Brussel dus ook een 80tal km...

ik heb 150 frigoplantjes in bestelling staan dus ik sta wel wat onder druk om iets te beslissen...

Ofwel neem ik een risico en plaats zelf een bestelling en hoop ze achteraf allemaal kwijt te geraken of ik doe snel mee met iemand, mijn aantallen zijn echter 25-30 bakken voor 150 plantjes en 6 per bak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij graag een twintigtal!

Ik ben woonachtig te Hulst, dus voor mij graag ook een ophaalpunt rond de grens, zou wel handig zijn...

Hoe en wanneer weten we of dit door gaat? Kan iemand me aub hiervan op de hoogte houden?

 

Zou Beekenkamp.nl hetzelfde maar goedkoper kunnen?

*edit* met boven vernoemde prijzen gepolst bij Beekenkamp. Ben benieuwd wat er uit de bus zal komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is de soort vermoed ik :

Substraatbak Fragola met tros ondersteuning, 11 liter, type 7306 ?

Dat zijn er wel een pak meer per pallet : 525 stuks en een grote pallet => dat zal ook transport vergen tenzij ze per stuk zouden willen verkopen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kdenk het wel dat het dat type betreft, ja!

Hmm dat aantal per pallet, dat wist ik niet. Maar ik heb inderdaad wel de indruk dat ze kleinere hoeveelheden verkopen, daar de persoon waarmee ik reeds sprak over versturen per post (!) of per koerierdienst indien grotere aantallen, dusja...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb vandag bij Chiokraaweutel mijn 41 bakken opgehaald (hij had er niet meer), zien er prima uit.

nu zou ik er nog wel 57 bakken willen (want mijn broer was er ook geintresseerd in ).moeten dan wel die van bato zijn

is er iemand die deze aankoop nu regeld ( sorry maar kommerzijl is wel echt ver voor mij = 282km enkel ).

mvg luc

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarom organiseer je niet zelf een nieuwe aankoop ,zoals het nu loopt ben je vlug terug aan een nieuw pallet ,en bij u geleverd

Het is mischien nog wel de beste oplossing, ik woon vlak bij de nederlandse grens.

Voor de meeste is de afstand dan mischien nog te doen .

Ik zal morgen eerst eens informeren wat bij sanec wat het kost voor een palet bij mij geleverd ,hier in weelde.

Ik laat nog wel iets weten .

mvg Luc

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb mijn offerte zopas gekregen van Sanac, wacht wel nog op bevestiging van levertermijn en hoeveel er nu precies op een pallet staan want dat was niet echt duidelijk...

Hoop morgen uitsluitsel te krijgen en ik ben van plan om er mee door te gaan gezien het toch wel vrij vlot loopt.

Als alles OK is heb ik er dus nog wel wat over om er door te verkopen ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb mijn offerte zopas gekregen van Sanac, wacht wel nog op bevestiging van levertermijn en hoeveel er nu precies op een pallet staan want dat was niet echt duidelijk...

Hoop morgen uitsluitsel te krijgen en ik ben van plan om er mee door te gaan gezien het toch wel vrij vlot loopt.

Als alles OK is heb ik er dus nog wel wat over om er door te verkopen ...

 

bee,

je mag deze groepsaankoop gerust regelen , als je voor mij 57 bakken besteld (zoals in de eerste post op foto te zien is, van bato 40x20x15cm )bij sanec sint katelijne waver.

 

ik zie ook al dat mijn naam er al bijstaat pirrewiet : 57 bakken

 

ik heb daarstaks al naar sanec gebeld , omdat ik ze eerst wou bestellen en daar zei men dat er 306 bakken op een palet staan

 

ps: waar moet ik ze dan ophalen?

 

mvg luc / pirrewiet

Link naar reactie
Delen op andere sites

eventjes een update, de bestelling is zopas geplaatst voor een pallet aardbeisubstraat bakken met trosondersteuning ( 6AABK-ZW ). Er staan idd 306 bakken op een pallet.

Als alles goed loopt leveren ze reeds vrijdag...

Zij die interesse hebben stuur me maar een mail ik heb er dus een deel over...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...