groenteboerin1978 Posted August 31, 2012 Share Posted August 31, 2012 Hoi, Ik zou graag van jullie willen weten eigenlijk van mensen die rond of in Groningen wonen of een internetadres mag ook waar ik nu nog winter plantjes kan kopen.(boerenkool, spruiten)Ik had een berichtje op de site gezet, of ik nog boerenkool kon zaaien, kreeg een tip van iemand die had ze bij intratuin weg.Nu ben ik daar geweest en ze hadden helemaal geen moestuin plantjes meer.Wie kan mij helpen, zou graag nog wat willen poten maar ben bang dat het niet meer gaat lukken.Iedereen bedankt voor de tipsGroetjes nelleke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted August 31, 2012 Share Posted August 31, 2012 Op de markt naast de Korenbeurss/AH staat een mannetje met plantjes voor de moestuin. In ieder geval op dinsdag. Waarschijnlijk heeft ie nu ook wel prei-plantjes enzo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
groenteboerin1978 Posted September 1, 2012 Author Share Posted September 1, 2012 Bedant voor de tip.Ik heb ze gevonden maar niet op de markt maar bij een kweker.Heb ze gepoot ben benieuwd na of ze het goed doen en waneer ik ze kan oogsten want dat zal nog wel een tijd duren.Groetjes nelleke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bertie Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 Het is misschien niet in stad, maar wel in Groningen. Van der Wal in Sappemeer heeft altijd véél pootgoed.http://www.vanderwal-sappemeer.nl/Of ze die nu nog hebben weet ik niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts