zonnetje Posted September 6, 2012 Share Posted September 6, 2012 Heb dit jaar voor het eerst een bananenmeloen op de tuin staat onder een klein tunnel ,de plant is een paar meter groot geworden en staat volop in bloei maar tot nu toe niets er aan ,zou dat nog kunnen gebeuren of denken jullie dat niet meer kan en dat ik hem net zo goed kan weghalen en volgend jaar opnieuw proberen ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malouis Posted September 7, 2012 Share Posted September 7, 2012 Kan het zijn dat (doordat de plant in een tunnel staat) er geen bevruchting plaatsvind?Misschien dat je de natuur een handje moet helpen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zonnetje Posted September 7, 2012 Author Share Posted September 7, 2012 dat denk ik juist niet ze staat in de volle grond en heb daar een klein tunneltje omheen gezet en de voorkant is open en het zit echt heel de dag bijen in de bloemen alleen snacht doe ik de open kant dicht .Zal eens een foto maken en proberen hier op te zetten ,maar dank je voor het antwoord . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts