Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Groeten uit de parel van Brabant

jantje.vlaam

Recommended Posts

Hallo allemaal. Ik ben vader van twee zonen (8 en 6) en woon samen met mijn vriendin/vrouw. Het liefste zou ik een volkstuin hebben, maar dat mag ik niet. Naast mijn eigen bedrijf ben ik ook nog raadslid voor de VVD en dan blijft er maar weinig tijd over voor het gezin (volgens mijn vrouw dan).

Goed, geen volkstuin van 150m2 dus. Dan wordt het dus tuinieren in bakken en ik denk er aan om te gaan kweken op basis van hydroponics. Daar wordt hier (nog) niet over gesproken, maar ik ben toch benieuwd of mensen dat hier al doen.

Onze eigen tuin is groot genoeg om wat groente in te verbouwen, maar hij staat eigenlijk altijd vol met plantjes (enkeljarige fleurige plantjes) van mijn vrouw. Op de garage heb ik echter nog veel ruimte veel zon, geen ongedierte, maar dat wordt dus in bakken tuinieren.

Welkom.. Vandaar de mistirieuze vvd reclames...

Bedankt (allen), ik lees deze site al een paar weken en heb het topic inderdaad gezien. Ik zit geregeld op de VVD website maar heb de reclamebanners hier nog niet voorbij zien komen. Wellicht weet Google dat mijn zieltje al gewonnen is en er dus geen "dure" adwords gekocht hoeven te worden.