Geplaatst: 6 maart 201312 j Lijkt me een goed plan, ik ga gelijk mijn tel nr doormailen naar Thea en ik hou me aanbevolen voor een 2e ronde en ben benieuwd of mijn zaden van de nieuwetuin.be in de smaak zijn gevallen, ik hoop het, ben er zelf heel tevreden over, weer eens wat anders als wat je bij de aveve koopt toch. Ik zeg maar zoo, das korter dan dierentuin.
Geplaatst: 6 maart 201312 j Auteur Zodra ik de telefoon nr heb + plus adres kom je op de lijst.Hoopend dat het nu goed gaat.Want 3 enveloppen naar de haaien,vind ik goed balen voor iedereen. @Nancy Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 6 maart 201312 j Heeft niemand het adres van Gem? Iemand heeft m toch ook opgestuurd? Misschien telnr te achterhalen? “Waar schaduw valt schijnt ook de zon”.
Geplaatst: 7 maart 201312 j Debjeduif ik heb het adres van Gem, aangezien ik degene ben die de envelop heeft opgestuurd.Een telefoonnummer heb ik niet kunnen achterhalen tot nu toe, wel een twitter account maar ook daar wordt niet gereageerd.Ze woont in Hellevoetsluis, dat is niet eens zo heel ver van hier, maar ik wil niet zomaar voor de deur staan daar ben ik een te grote schijtebroek voor https://eelzuhtjuh.blogspot.com/
Geplaatst: 7 maart 201312 j Ja dat snap ik, zou ik ook hebben. Misschien een brief of kaartje erachteraan sturen, wellicht komt dat wel aan? wel jammer zeg zulke mensen, zonde van de energie die iedereen er hier zo vol enthousiasme insteekt! “Waar schaduw valt schijnt ook de zon”.
Geplaatst: 7 maart 201312 j Auteur @ Nick18 kan.stuur je je gegevens+tel door via pm? Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 7 maart 201312 j Ik ga zo naar het postkantoor (AH) om de envelop te posten. Kunnen jullie snel aan de tweede ronde beginnen.
Geplaatst: 7 maart 201312 j Auteur Doen we.WIE WIL DE TWEEDE RONDE MEEDOEN? EVEN OPGEGEVEN MET TELNR VIA PM Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 7 maart 201312 j Ik ga zo naar het postkantoor (AH) om de envelop te posten. Kunnen jullie snel aan de tweede ronde beginnen.Haha Thea heeft mijn gegevens, je kunt het naar mij sturen De groenten!
Geplaatst: 7 maart 201312 j Dat is inderdaad nog wel een idee debjeduif.Ik zal Gem nog een briefje sturen met mijn adres met het verzoek of ze de envelop terug naar me stuurt https://eelzuhtjuh.blogspot.com/
Geplaatst: 7 maart 201312 j Ja niet geschiten is altijd mis he, wie weet zjn er omstandigheden waardoor ze niet op het forum kan reageren, lijkt me sterk maar wie weet. Zou mooi zijn als ie toch nog boven water zou komen! “Waar schaduw valt schijnt ook de zon”.
Geplaatst: 8 maart 201312 j Auteur DE ENVELOP IS BINNEN.LEUKE ZADEN EN HEEL VEEL.KAN NOG EEN ENVELOP BIJ/MEEVULLEN . WIE WIL NOG MEEDOEN MET DE TWEEDE RONDE? OF WORDT HET TOCH ÉÉN ENVELOP.MAILEN MET PM + TELEFOONNR VOOR DE TWEEDE RONDE. IK WACHT TOT MAANDAG ANDERS GA IK 1 LIJSTJE MAKEN DIE MEE WILLEN DOEN. Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 9 maart 201312 j Ik sla een rondje over, heb al veel te veel “Waar schaduw valt schijnt ook de zon”.
Geplaatst: 9 maart 201312 j Ik sla eveneens even over, genoeg uitprobeersels momenteel in de vensterbank
Geplaatst: 9 maart 201312 j ik sla ook even over. Heb beetje te veel gekocht en nog niet eens duidelijk in me hoofd wat ik nu echt wil zaaien dit jaar. Als ik daar nog meer bij vind dan maak ik het mezelf misschien alleen maar nog moeilijker haha
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.