Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Zadenenvelop 3


thea

Aanbevolen berichten

Hij is vandaag op de bus gegaan naar suikerbuikje.

 

Ik ben zo vrij geweest om een aantal grote zakjes te vervangen door kleine zakjes (die had ik nog genoeg Ik heb de gegevens precies over genomen van de grote zakjes, maar nu kan hij weer door de brievenbus.

 

Groeten Sammetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen bedankt voor de mooie soorten zaden.

Heb weer leuke soorten eruit gehaald en weer in gebracht.

De zadenenvelop is weer op de bus.

Graag naam van de soort in de zakjes.

Naam van.......... en soort huppelpup.

Er was iemand die graag een foto wou zien van de envelop inhoud,hou je vast hier is het.p104079730611356016259.JPG

http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ik verveelde me zeker niet hoor, ik heb gewoon teveel zaadjes! En was ook erg blij me de vele soorten waar ik weer wat uit kon halen.

De zakjes komen van een webshop, even opgezocht, het is www.123enveloppen.com

Had ze de vlgende dag al in huis, keurige service en veel verschillende formaten, deze zijn eigenlijk net wat te groot maar dacht dat dat wel prima zou zijn toen k ze bestelde.

“Waar schaduw valt schijnt ook de zon”.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He jammer,

De post is net geweest maar geen zadenenvelop, ik had gehoopt er dit weekend lekker in te neuzen, ben benieuwd of hij nog voor de kerst komt want maandag wordt hier meestal niets bezorgd, ik woon een beetje achteraf.

In ieder geval alvast allemaal fijne dagen.

Groeten Karin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Nou de envelop is binnen en wat zit er veel in. Ik ga hem de komende dagen lekker doorsnuffelen en hem dan doorsturen naar Bloemenkoningin.( stuur je adres even via een pb).

Ik heb helaas mijn accountnaam iets aangepast omdat ik niet meer kon inloggen en ook geen nieuw paswoord kreeg toegezonden, geen idee wat er aan de hand is. Maar karin70 is karins70 geworden.

Hele fijne dagen allemaal.

Groeten karin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...