RobO Geplaatst: 5 oktober 2012 Geplaatst: 5 oktober 2012 spruiten Long Island, toppie, pastinakenpuree, gebakken grilworst (ja ik weet ' t, dubbelop... ) atjar RobO, spekjes
appelvrouw Geplaatst: 6 oktober 2012 Geplaatst: 6 oktober 2012 Erwtensoep met prei, aardappel, wortel, bladselderij en knolselderij uit eigen tuin...de hele pan in een keer op en leeggeschraapt We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
dennislp Geplaatst: 6 oktober 2012 Geplaatst: 6 oktober 2012 Hmm, je zorgt er voor dat ik honger krijg > Planten kopen? Doe het bewust!
sansareli Geplaatst: 6 oktober 2012 Geplaatst: 6 oktober 2012 mmm erwtensoep ik krijg terug honger. vandaag broodjes shoarma met laatste spitskool en tomaten
RobO Geplaatst: 6 oktober 2012 Geplaatst: 6 oktober 2012 geloof je toch niet: erwtensoep uit de freezer
jeanne-heijmans Geplaatst: 6 oktober 2012 Geplaatst: 6 oktober 2012 Robo, snijd de rode kool in tweeén kan je hem wel vervoeren. 2 kilo moet toch lukken.
RobO Geplaatst: 7 oktober 2012 Geplaatst: 7 oktober 2012 (aangepast) Haarlem, zaterdag 6 oktober Van onze verslaggever Bakfietser gerarresteerd wegens te zwaar beladen en niet-met-groen-net-afgedekte bak met daarin 2 kg rode kool... 7 oktober 2012 aangepast door Gast
Indy Geplaatst: 7 oktober 2012 Geplaatst: 7 oktober 2012 Hier staat nu surinaamse roti te pruttelen,met uien,sperziebonen,madamme janetpepers en aardappelen uit eigen tuin.De kip komt uit de winkel. Daar waag ik mijn eigen kipjes (nog) niet aan.
Jorieke123 Geplaatst: 7 oktober 2012 Geplaatst: 7 oktober 2012 Ovenschotel met rode kool, gehakt en aardappeltjes. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
sansareli Geplaatst: 8 oktober 2012 Geplaatst: 8 oktober 2012 Bleekselder met groentesaus en kippeworst en aardappelen.En dan nog een grote pot soep.
wilma2 Geplaatst: 8 oktober 2012 Geplaatst: 8 oktober 2012 Voor het eerst een pizza gebakken, van kant en klaar pizzadeeg, vulling tomatenblokjes met saus, ham verse ui, verse basilicum mais uit blik geraspte kaas.Dit alles om te leren hoe het moet. MAAR gedeeltelijk mislukt, nieuwe pan van de Aktion gebruikt. daar is GEEN gebruiksaanwijzing bij, ook niet hoe heet het wordt op de 5 standen die je kan kiezen.Mijn bodem was veel te hard, en op sommige plaatsen zwart op stand 5.dacht gelezen te hebben dat een pizza op 225 gr moest dus koos ik de stand 5. t ding heet bestmatic maar doet zijn naam geen eer aanwe hebben dus lekker de vulling opgegeten zonder bodem.Stom genoeg is er op t net niets te vinden aan gebruiksaanwijzing. meer dan ergelijk.
Gast jack Geplaatst: 8 oktober 2012 Geplaatst: 8 oktober 2012 HAAN gegeten maar dan op zijn afrikaans klaar gemaakt haan was eigen slacht ....smaakte goed zelf zoon lief die er van gegeten heeft .....
RobO Geplaatst: 8 oktober 2012 Geplaatst: 8 oktober 2012 @wilma2 volgens mij staat hier een handleiding @ allemaal: chinees gehaald, geen atjar bij... dus met atjar uit eigen tuin
Erwin1964 Geplaatst: 9 oktober 2012 Geplaatst: 9 oktober 2012 Gisteren rode koolstamppot met appelmoes en een bal gehakt met rode ui en veel peterselie er in.Vandaag snijbonen.
appelvrouw Geplaatst: 9 oktober 2012 Geplaatst: 9 oktober 2012 Kaasjeskool gemaakt met spitskool uit eigen tuin We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
sansareli Geplaatst: 9 oktober 2012 Geplaatst: 9 oktober 2012 Vandaag paksoi met sausje en kipschnitzels.
Vlinderx Geplaatst: 9 oktober 2012 Geplaatst: 9 oktober 2012 Vanavond rode kool met goudreinetten en hachee. Alleen het vlees is gekocht.. Don't dream your life. Live your dreams..
RobO Geplaatst: 9 oktober 2012 Geplaatst: 9 oktober 2012 selderij, gebakken aardappels, kalkoen met noten en eekhoorntjesbrood, sla met tomaatjes
appelvrouw Geplaatst: 9 oktober 2012 Geplaatst: 9 oktober 2012 Goh, wat eet jij altijd bijzonder lekker en apart Rob..ben je kok of zo? Of rijkaard met kok? Kook jij of je vrouw? Die kalkoen,komt die uit de super of uit je eigen tuin...? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
RobO Geplaatst: 10 oktober 2012 Geplaatst: 10 oktober 2012 Moi, je suis amateur, in beide betekenissen Trouwens, ik doe op dit forum ook heel goede kook-ideëen op bij ene appelvrouw...kaasjeskool? Laatste project: cake met witte chocoladebrokjes, maar die is nog niet goed genoeg, de brokjes zakken naar de bodem en vormen een laagje ipv verdeeld over de cake. Misschien eens proberen met witte chocola met ricecrispies? De laatste jaren kook ik meestal, bak de broodjes en composteer de rauwe restjes We wonen in een rijtjeshuis met een kleine tuin, dan is het houden van plantjes handiger dan beestjes, dus onze eiwitten komen van een super of slager. En op de moestuin mag je geen huisdieren houden, alleen tuindieren zoals daar zijn: vosjes, eenden, duiven, kraaien, kauwtjes, spechten, veenmollen, slakken, rupsen ...(en ze moeten allemaal mee-eten )
appelvrouw Geplaatst: 10 oktober 2012 Geplaatst: 10 oktober 2012 Jij moet van lekker eten houden! Kaasjeskool, ooit in de jaren 70 bij vrienden in Friesland gegeten. Toen ik er op koekelde vond ik één document: van mijn eigen hand,hier op het forum waarin ik zeg dat ik kool bewaar voor de kaasjeskool Ik zet het bij recepten.. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
RobO Geplaatst: 10 oktober 2012 Geplaatst: 10 oktober 2012 jum, wij eten morgen bloemendaalsegelekaasjeskool (nog iemand een woord nodig voor Wordfeud?)......vanwege vandaag al picata alla pollo, wortel/selderij stoofje en pasta met tomaten/ui/saliesausje
Aanbevolen berichten