Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Featured Replies

Geplaatst:

De 1e radijsjes uit de volle grond. En ik lust die dingen geeneens

Geplaatst:

Aardbeien, zwarte bessen, bramen uit de vriezer in de shake.

Geplaatst:
De 1e radijsjes uit de volle grond. En ik lust die dingen geeneens

Ik lustte 'm wel..! Jammie. Stuk lekkerder dan die verhoutte stronken van mij van vorig jaar.

Bzzzz...

Geplaatst:

Gisteren broodje zalm met uit de tuin:

Verschillende soorten sla, zuring, spinazieblaadjes, bieslook en beetje peterselie/platte peterselie.

Geplaatst:

zelfde als gister, wegens teveel (ik leer het ook nooit, grmblll, als het lekker wordt maak ik teveel, grmblll...)

Geplaatst:

Indische rijsttafel, met de groenten van eigen teelt.

Met natuurlijk zelfgemaakte sambals.

Geplaatst:

Bloemkool! Echt waar, kon jammer genoeg geen foto maken omdat de accu leeg was maar morgen plaats ik er eentje van een andere bloemkool.

Die staan er van vorig jaar en het zijn nu wel heel mooie kolen geworden en dat op een week tijd, terwijl ik er niet was.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

Soep van: Geel pompoentje, ui, knoflook, pepers, oregano, rozemarijn, tijm, palmkool, bieslook uit eigen teelt. En dan nog een hele rits kruiden uit het keukenkastje, door de blender en dan nog cocoscream, citroensap en verse koriander erdoor.

Geplaatst:

Radijsjes bij de borrel. Sla van mosterdblad, komtsuna en bladmoes. En weeral lavassoep. Is gewoon te lekker

Geplaatst:

Hmm patat met satesaus, curry en olijfmayonaise.

Geplaatst:
Hmm patat met satesaus, curry en olijfmayonaise.

Uit eigen tuin??

Geplaatst:

Staat tussen haakjes, dus hoeft niet uit de tuin te komen om hier te posten. Maarrr: Er zaten kruiden uit eigen tuin over de patat inplaats van zout...

Geplaatst:

Gisteren mosterdsoep gemaakt met mosterdblad (op het laatst even meegekookt), rucola, veldsla bonenkruid, salie, selderij, tijm.

Vanochtend op mijn broodje geroosterde kaas/ontbijtspek: mosterdblad, bieslook, hh weegbree.

Geplaatst:

bbzr

bruine bonen zonder rijst

Geplaatst:

Het eerste kropje sla, uit de koude bak.

Geplaatst:

meer bbzr, ivm teveel en sportavondje

veldsla

Geplaatst:

Lekker aardappeltje (Peach Bloom) met kruidenboter en de laatste pot ingemaakte courgette.

Geplaatst:

spinazie uit de kas, pasta, eitje, kaassausje, veldsla

gevraagd: topfamilierecept veldsla .....

Geplaatst:

Stamppotje van raapstelen

Geplaatst:

Spinazie (uit de kas) met gorgonzola, gebakken aardappeltjes met home-made mayo, 2 gebakken Debreceni paprikaworstjes, appelmoes van eigen oogst vorig jaar.

Geplaatst:

Ovenschotel van witte en oranje wortels, koolraap en paru-aardappel met kaas.

Geplaatst:

stamppotje veldsla-pastinaak-aardappel-snippertjes rauwe ham

biefstukje ui

komkommertje-ui-sausje

Geplaatst:

Een kapsalonnetje (nuet) met daarbij een eigen chilisaus en courgette en jalapeno in't zuur.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.