-Sandra212- Posted September 23, 2012 Share Posted September 23, 2012 Ik zou heel graag zelf mini mais willen kweken, maar ik kan eigenlijk nergens hier zaden voor vinden...Bestaat dat wel of wil ik weer iets onmogelijks? (misschien heet het geen mini mais, maar heeft het een andere naam...??) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bart Posted September 23, 2012 Share Posted September 23, 2012 Heet ook wel babycorn/babymais. Ik was laatst op een bedrijf in India die dit gewas op grote schaal teelt. Hun zaden kwamen van Syngenta, geen idee of je daar als particulier ook zaden kan halen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted September 23, 2012 Share Posted September 23, 2012 Ze verkopen het gewoon bij Vreeken (minimais), en ook bij Denieuwetuin.be (babymais) en bij tabernal-zaden (minipop) en vast bij nog meer webwinkels Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts