moesje9 Posted October 7, 2012 Share Posted October 7, 2012 Wie weet er een lekker aardbeienras? Mijn ouders hadden vroeger aardbeien die een beetje rond waren (niet zo puntig vanonderen).We noemden deze altijd frambozenaardbeien, maar dat zal de juiste benaming niet zijn. Iemand een idee wat dit voor soort is of een andere suggestie voor een lekkere zoete aarbeisoort? Alvast bedankt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wilma2 Posted October 7, 2012 Share Posted October 7, 2012 deze framboos aardbei kochten wij steeds op de markt in Bergen op zoom. de verkoper noemde die dus ook framboos aardbei. ze waren inderdaad niet puntig zoals je schrijft en donker rood van kleur. jaren hebben die bij mij op de tuin gestaan. tot mijn spijt verkochten ze die niet meer op die markt dus hield het voor mij ook op. erg jammer was een heeeel lekkere aardbei Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Houweling Posted October 7, 2012 Share Posted October 7, 2012 http://www.fruitbomen.net/aardbei/frambozenaardbei/ Frau Mieze Schindler. Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts