Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

weckketel


Aanbevolen berichten

  • 4 weeks later...
  • 1 maand later ...

Ik heb best wel grote pannen, maar zelfs een grote soeppan is eigenlijk te klein voor meerdere potjes... merk ik al bij het steriliseren van lege jampotjes...

Mijn voorkeur gaat eigenlijk wel uit naar een enorme weckpan voor op gas. Ik ga op Koninginnedag met een lijstje op stap over de vrijmarkt... als ik per ongeluk iets handigs tegen kom, sla ik gelijk toe... zo'n weckpan gaat ook op het lijstje... (en roostertjes voor de zongedroogde tomaten, en weckpotten... verder weet ik nog niet...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben enorme pannen voor het varkensvoer gekocht (Ikeaaaaa ) maar pannen in dat formaat heb je normaal niet zomaar zelf in de kast staan.

Verder moet er dan nog een rooster in (anders kookt het niet lekker, met de potten direct op de bodem) en misschien een rooster voor een 2e laag kleine potten. Die kan je wel los kopen, maar dat moet dan weer net passen in je niet-weck-pan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook mp in de gaten houden is handig, Jorieke vondt voor mij een giga aanbieding, van een complete set pan honderd weck- potten werkboek,

pakdingen, roosters en weet ik wat vrij nieuw allemaal voor 100 euro echt een koopje wat nog bezorgt werdt ook.

Zo'n echte pan heeft ook tijdklok en instel funktie en zal zeker als je veel wil wecken op den duur uitsparen want kan best veel opelkaar en erin,

verder doe ik het maar liever goed want je wilt toch je oogst niet verknoeien en lekker ervan eten.

Dit jaar gaat dan ook het grote weck project van start en ben zeer benieuwd.

Jorieke ga jij rabarber wecken ? ik ben dat zelf denk ik als eerste van plan, is teveel voor alleen jam.

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later ...
  • 1 maand later ...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...