Ga naar inhoud

Featured Replies

Geplaatst:

Goedendag, wat een geweldige site met veel informatie!

Ik ben een aspirant moestuiner .

Wacht op een plekje bij de volkstuinvereniging. Duimen jullie mee dat het niet te lang meer gaat duren?

Mijn voorkeur gaat uit naar een makkelijke moestuin, weer eens iets anders. Het lijkt me fijn omdat ik dan voor mijn gevoel wat meer overzicht kan houden.

Uitraard zullen er ook wat dingen in de volle grond gaan. 50m2 om te starten lijkt me genoeg. Mijn zus gaat me helpen, die vind het ook erg leuk, dus ik sta er niet alleen voor.

Geplaatst:

Welkom

Geplaatst:

Welkom ...en natuurlijk duim ik met je mee dat je snel een tuintje hebt

~I believe in God, only I spell it Nature~

Geplaatst:

welkom zal heel vaak duimen

Geplaatst:

Welkom Ik hoop dat je snel een tuintje krijgt.

Geplaatst:
  • Auteur

Dank jullie wel voor het welkom heten!

Ik ben net gebeld door de meneer die de tuinuitgifte doet en ja ze hebben nog wel een plekje.

Straks maar even langs om kennis te maken en rond te kijken.

Zo leuk, ik heb er zin in

Geplaatst:

Welkom!

Geplaatst:

Welkom steenbok1980!

Gefeliciteerd met je tuintje!!

Groetjes uit de Betuwe

Geplaatst:
  • Auteur

Ik ben stieken wel een beetje bang en onzeker. Het is een groot complex met veel ervaringsdeskundigen. Nergens een bak kunnen ontdekken, alles in de volle grond of kweekkas.

Op mijn vraag waarom er nergens een "makkelijke moestuin" is het antwoord: al die nieuwewetse fratsen zijn onzin.

Maar toch wil ik het gaan uitproberen met een paar bakken.

Geplaatst:

Ohw... Ik voel de spanning bij het lezen van je berichtje...

Veel plezier met je "nieuwewetse fratsen"! En geniet er vooral van!!

Groetjes uit de Betuwe

Geplaatst:

Beste steenbok1980,

Denk dat deze 'Ervaringsdeskundigen' nog een beetje huiverig zijn om zich over te geven aan alles wat nieuw(Onbekend maakt onbemind)is op het gebied van de moestuin.

m.v.g.

hansi

Geplaatst:

Welkom! Mm is zeker goed te gebruiken en met 50 vierkante meter kun je heel veel bakken kwijt haha succes en maak een fototje van je

tuin:D

Geplaatst:

Welkom

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic